♥ Tukar Tadaaaa ♥


Hurmmm ingatkan bb nie sama jugak macam iphone yang simple tak leceh
rupanya tidak pening kepala sampaikan kena tutup mobile just biarkan jek
sampaikan tak pepasal ada niat nak jek jual balik bb coz rasa macam arghhh
padan muka sapa suruh tak nak dengar kata yang bb nie adalah sangat leceh
siap nak kena mencarik prepaid untuk bb ajek perghhh betol-betol buat aku
rasa kena kaji balik satu per satu dah macam rasa nak fikir pasal exam la plak
so pergi digi centre kat Giant untuk adjust ke Jom Berry kena tolak rm25 per
month jap-jap kalau tak top up macam mana ek...?? takkan nak kena top up
rm50 tiap-tiap bulan ohhhh tidakkkkkkkk......!!!!!!!
now me sis and babam use BB tapi gunakan JomBerry Digi boleh bukak semua
accept youtube pe kes youtube tak boleh bukak dulu aku pernah tanya sis digi
easy buddy nie boleh use tenet tak... now dua-dua phone ku ley use tenet
means fesbok and twitter horaayyyyyyy opss silap Syukur Alhamdulilah
iman aku teruji betol dengan bb nie la bikin hilang sabar ajek rasa
siap carik case lagik nasib baik jumpa yang bekenan di hati dan paling penting
murah rm5 jek shuker chantek tak nampak pon macam rm5 shuker lagikkkk
boleh koyak poket seyy ye la nak bayar celcom lagik lepas tu top up digi kalau
dulu boleh la skip bulan nie top up bulan depan tak top up nie dah amek macam
gini giler kalau tak bertop up haishhhh cukup ler si celcom tu actually celcom
tu dah cukup untuk aku and aku tak rasa ianya terlalu-lalu cekik pembuluh darah
and digi nie if dah tak use bb boleh off kan so simple ajek kan
maxis hurmmm cukup-cukup ler cekik pembuluh darah betol cukup ler rasanya
nak gunakannya dah lama kan use now happy use celcom and digi simple jek
tak bikin stress nasib baik friend fesbok aku si Aida ada untuk tolong apa yang
tak paham banyak benda yang aku belom paham lagik nanti ler bila hati aku
rasa dah tenang maybe aku akan pelajari satu persatu now hati tengah kucar
kacir huru hara macam-macam lagik la rasa sampaikan rasa macam nak
cakap jek hati boleh tak kalau kamu keluar pergi la ke mana-mana sampai
dah pulih seperti sedia kala kembali semula pada aku....lepas nie nak jadik
lebih kejammmmmmmm dah penat nak hadapi semua nie..moga Allah tahu
dan mengerti mengapa aku ingin menjadi seorang yang kejam.....!!!!
kan best kalau dapat main hujan rasa macam kembali semula ke zaman
dulu-dulu ajek rindu nak main hujan rindu nak kena marah coz main hujan
bila la boleh buat semua macam dulu...????

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!