♥ Di buli ♥


Aku tak kena bulis seperti buli-buli bese tapi uwaaaaaaaaaa
begini ceritanya pada suatu hari yang tenang lagi mendamaikan ochee pon
tidur dengan selena-lenanya tanpa di ganggu atau di keroyok oleh sapa-sapa
okey melalut begini semalam pergi jusco bb sis bikin problem tak boleh nak
on walau dah ikut pelbagai step yang kami google untuk settlekan problem
aku rasa mesti sis ada cecita mau campak ke dinding ke baling ke dalam kolam
fishhh ker ala payah sangat rendam jek dalam air semalaman Insya Allah
makin teruk jahanam si bb sis :p
then pergi ler ke tempat yang beli orang tu check-check then dia kata kena
hantar centre jugak maybe software or ada problem then si yayaz dari siang
hari asyik dok makan durian entah mana datang durian pon aku tak pasti dan
aku sendiri tak nak amek tahu then aku membebel kat yayaz kata mulut yayaz
bau durian sis pon apa lagik suruh la si yayaz cium-cium aku laju jek yayaz
cium-cium aku siap peluk-peluk nak dengki la tu suruh kasi mau durian ayakk
lepas tu yayaz nampak iron boleh-boleh dari aritu nak beli iron padahal kat
umah iron masih sehat entah apa yang iron tu menarik pon tak tahu sebelom
tu mum ada ingatkan suruh beli iron board sekali lupaaaa masa call mum
bagi taw yang cucu mum nak iron baru teringat nak beli lupa deyyy
sekali lagik yayaz ikut cakap sis suruh dengki aku peluk-peluk cium amek bau
durian si yayaz pon apa lagik ikut ler apa yang sis suruh buat walaweyyyy
dah ler busyuk giler sampai ke tidur pon hidung aku masih bau durian :(
giler kejammmmmmm i hate you durian.....!!!!
i wishh i kena selsema sepanjang musim durian agar deria hidu i tak bau
sebarang bau durian yang sungguh meloyakan itu mencik mencikkkkkkk
nie sambil online sambil layan yayaz nak tengok annoying orange kat ipad
apa-apa ajek la asalkan tidak kena dengki dengan bau-bauan durian :(

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!