♥ Say No To Durian ♥


I hate durian so muchhhh.....titik noktah
i wish sepanjang musim durian aku kena selsema itu lah doa dan harapan
aku tiap-tiap tahun bila durian mula di jual sana sini hidup ku sangat
menderita hidung ku sangat terseksa ohhhh tidakkkkk
dalam family cuma aku seorang saja yang tak makan durian yang lain semua
minat durian so bila mereka dah beli durian memang tekak aku kembang meloya
memang sepanjang hari memerap kat dalam bilik sambil menutup hidung
selalu ajek aku kena dengki pernah sekali abang-abang aku kerjakan amek
buah durian letak kat bilik aku secara senyap-senyap and aritu sekali amek
durian saja menghalakan ke aircond bilik uwaaa stresss.....!!!!!
senang cerita segala yang berkait dengan durian memang aku tak akan sentuh
pernah sekali aku tengok wajik masa kat kenduri kahwin so slumber jek la
masukkan ke dalam mulut sekali amek wajik durian laju jek tekak aku menolak
termuntah-muntah aku start dari aritu walau macam mana teringin pon pendam
jek coz takut terkena durian wajik kalau my auntie bawak pon kena siasat dulu
ada durian or tak kalau tak de ngap kalau ada tolak jauh-jauh..
aku paling benci kalau family beli durian banyak-banyak lepas tu kopek kulit
masukkan dalam fridge confirm segala benda dalam fridge memang aku tak kan
sentuh sampaikan aku request dengan mum and daddy aku nak fridge khas
tak mahu ada durian kat dalam tu semata-mata tak sanggup bila bukak fridge
jek ada bau durian kalau sis makan durian and nak tidur kat bilik aku akan 
pastikan sis gosok gigi menghilangkan bau durian kalau tak aku halau dia kuar
sampai bebila aku anti durian tak suka bau durian busyuk kalau ada bau laju
ajek tangan tutup hidung sampaikan kekadang tutup hidung pon still ada bau
mau tak ke loya tekak aku kat situ jugak sebab tu kalau kat smart ada jual durian
banyak-banyak jangan harap aku jejak kaki ke smart jangan harap la weyy
aku harap sangat nanti lelaki yang di jodohkan dengan aku bukannya hantu durian
maksudnya bukannya seorang yang jenis pantang nampak durian mesti akan beli
and makan banyak-banyak confirm aku halau dia suruh tidur tempat lain
dari dulu sampai sekarang itu ajek aku berharap tapi member aku kata kekadang
kalau aku kata tak nak nanti akan dapat yang gilerkan durian ohhh fengsan
aku ingatkan nak jek aku racun semua pokok durian yang ada di Malaysia la
biar tak ada lagi durian or musim durian yuksss tak sanggup seyyy
sampaikan aku rasa bila musim durian jek aku nak larik jauh supaya tiada
bau durian di hidung aku tapi aku tak tahu pon nak larik ke mana adalah sis
kata suruh aku larik ke jamban jek cehhh kurang ajaq sungguh...!!!!
pelusuk dunia mana aku mau larik nie coz musim durian sudah kembali
kat dapo tu ada few yang semalam beli terpaksa la menutup hidung tak
mahu bau durian bila sis suruh simpankan cikit untuk dia aku kata yang aku
nak buang semua durian yang ada kat dapo uwaa stress seyy hate durian...!!!

2 Serius Talk:

Hawa said...

tewuknye..pnyakit farah hehe..jgn dapt suami y gile durian dah le ..ehhe

Amoi Farah said...

itu la yang ditakuti dapat suami yang giler durian

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!