♥ Stone Grill ♥

Akhirnya melepaskan gian dari semalam mau makan kat stone grill jusco
sungguh menternak lemak ajek kerja macam mana nak koyos...???
aku paling favorite sour plum dulu memang kaw-kaw masham tapi
tadi minum manis lor dah tak masham lagik ayokkkkk


see sekali order 3 hoccay budak yayaz suker giler air masham masham
bayangkan kalau dia sekali sedut jek hampir setengah tapi gelas tak
besar la tapi last-last aku yang minum sampai 2 gelas waawawa
buyuk gilerzzz sungguh....!!!!!
suker sour plum yang masham masham manis bukannya masham masham 
masin yuksssss tak shuker taw.....


 ku pilih ini share-share dengan yayaz banyak jugak yayaz makan 
Alhamdulilah aku suker kalau budak yayaz makan banyak ada jugak isi 
dalam badan dah ler kering jek makan pon susah stress beno rasanya
lepas nie kena fikir modal baru untuk kasi yayaz makan banyak huhuhu
dulu suka letak sos apa ntah banyak-banyak sampaikan rasa pahit
lepas kuar kenyataan sos tu dah tak boleh makan tadi rasa tawaq jek
kalau boleh makan confirm aku letak banyak-banyak
tapi nie tak ley makan selalu nanti muak tak boleh nak makan last
makan tak ingat bila tapi rasanya tahun lepas lepas kot entah la
paling tak suker kalau dorang ada bakar fish salmon walaweyyyy
busyuk giler mum paling menyampah pergi stone grill kalau ada fish
salmon huhuhuhu actually tujuan pergi jusco mau mencarik present
untuk mother day seyes weyy mati akal tak tahu nak belikan mum
aper fenin fenin harus di fikirkan apa yang hendak beli kasi present
sedang loading memikirkannya hope dapat ler jawapannya huhuhu

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!