♥ Love Story ♥


Aku marathon movie-movie so layan sekali movie memula ingatkan boring
gilerzz sekali walaweyy besttt bangeeeettttt
tapikan kata hero and heroin but why hero kena mati tak best lor
sepatutnya ending hero happy together with heroin kahwin and ada anak
berderet seperti askar opsssss yang tak boleh blah bapak si ranti nie haishh
muda giler ku sangka itu abang dia ke pilihan nenek dia kena kahwin paksa
ke sekali apak dia walaweyyy punya la ensem bangett muka serius macam
nak mintak pelempang wawawa tapi kalau dapat suami spesis begitu confirm
hari-hari aku stress wohooo mintak simpang ler dapat macam gituk....!!!!
alamak tercurang la plak opss sorry derr nie hah mamat yang aku story
tapi dalam gambar tak sangat ler dalam movie jek langsung no smile
serius memanjang jek dalam movie tu la in life i dont know biar la
nie hah gambarnya :



nama dia Reza Pahlevi nie aku copy kat wikepedia click here
dalam movie love story aku just pokus pada mamat nie jakkkk
sebab cara dia buat aktiviti macam elakkan bencana tu kan
macam dia bese buat lepas tu buat macam bersungguh-sungguh
i dont know sama ada dia muslim or not tapi mamat nie memang
tak pamous amos pong ehh tekak nie macam nak makan pamos amos
la plak kuikuikui heyy masih ada lagik ke logik cerita seperti itu
sepasang kekasih yang berlainan desa tidak bersatu kerana di sumpah
akan ada bencana jika mereka terus atau tetap bersatu bukan ke jodoh
pertemuan bencana itu semua atas urusan Allah siapa la kita sebagai
manusia yang biasa untuk melawan takdir sebegini..??
wahh sejak-sejak ikuti 30 minit ustaz don nie tetiba jek bagi penjelasan
pasal hal agama poyosss yang amat right....!!!!
okey mau makan tummy sudah lapo haishhh fening seyy macam mana nak diet
kalau asyik mam and mam and mam ohhh tummy sila control....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!