♥ 12.12.12 ♥


Dulu 2009 aku lepas watch movie 2012 aku pon post lah kat fesbok 
12.12.2012 sekali orang sound aku kata jangan percaya ehh helloooo aku 
tak percaya okey tapi aku sengaja buat tarikh tu siap mengumpat lagik kata 
mana taw kot kottarikh tu something miracle ke sekali rupanya disaster yang 
melanda :( sebelom tarikh nie semua sebuk hari khiamat hari khiamat sampai 
kekadang naik loya aku tengok perangai manusia siap buat buku plak tu 
kata  jangan percaya tapi siap buat buku tajuk bukan main tu apa ke hal la 
plak?? sebelom 2012 dah ada event kalau tak silap tajuknya " Welcome 2013 
see nothing happen on 2012" yang create event nie bukan orang Malaysia
haishhh sabo ajek lah kecoh betol cerita 2012 tapi sanggup tu 2 ke 3 kali
aku tengok kat wayang miahahhaha poyo habis...!!!
okey tahun nie last dapat tarikh seperti ini bermula dari 1.1.01, 2.2.02, 3.3.03
4.4.04, 5.5.05, 6.6.06, 7.7.07, 8.8.08 *tarikh dulu aku buat blog tapi sayang
aku deleted pasal aku kena serang dengan hater yang jelez dengan 
kehidupan aku dok menyerang guna blog aku kutuk maki hina aku*
9.9.09, 10.10.10 *kes kematian trajis*, 11.11.11 and now 12.12.12
tahun depan boleh buat 13.3.13 cun jugak tu :p
tak pon 23.3.13 *ehh tu tarikh bday aku :p* tak kisah lah tarikh apa apa pon
tak payah pening pening dengan tarikh by the way ada gak kan nikah hari ini
ada tu tunang perghhhh sanggup seyy pening agaknya kepala orang orang
nak tarikh cantik untuk hari bahagia fuhhh dasat betol....
gasak mereka lah janji mereka bahagia hingga ke akhir hayat tu dah cukup
tapi tarikh nie aku tak ke mana mana lor just abadi kan dalam blog jek
untuk review di masa hadapan a.k.a. akan datang lor huhuhu
and aritu ingat nak create facebook untuk tarikh nie tapi entah lah macam
malas jek now aku tak akan kalah lantak lah dia yang kepoh dan sebuk
hari ini dia menang esok lusa Insya Allah kami pula menang Allah tu Maha
Adil....  Akan satu persatu balasan yang mereka dapat dengan menzalimi
orang betol kan... Aku dah lihat orang yang dulu maki hina aku dah terima
balasan yang kaw-kaw punya atas perbuatan mereka see sekejap saja
Allah turunkan balasan so just smile hidup harus di teruskan and ingat
Allah beri dugaan pada umatnya sebab dia sayang kan umat yang dia beri
dugaan bererti Allah menyayangi kami so dia beri dugaan sebegini :)

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!