♥ Alhamdulilah Okey La ♥

Alhamdulilah demam dah baik cuma suara jek asyik tengelam timbul
bila bukak mulut ada jek kena kutuk bila lah suara nak back normal
bila semua dah okey batuk menjelma aduhaiii sangattt seksaa
tekak gatal bila minum air panas makin menjadi jadi batuk tu lah
yang malas kalau nak terus menerus minum air panas
aduhaiii sabar ajek lah botol ubat batuk dah habis lepas nie nak
makan satu botol lah :p
lepas tu sekarang nie kena cikit pedas pon tak boleh tekak punya
gatal asyik batuk jek alamakkk selama nie okey jek mencik taw
so mana tekak aku sakit giler giler selama tu jugak aku bantai 
makan ice cream banyak banyak bila permulaan tu rasa macam Ya
Allah leganya tekak kurangnya rasa sakit so tekak aku lelama bila
kena sental dengan ice cream Alhamdulilah okey wink wink punya la
suka ingat masa kena demam tu tak nak pergi clinic just eat panadol
dah okey sekali esoknya lagik teruk hampehhh so apa lagik kena
paksa lah pergi clinic adeyyyy padahal mula nak kena demam tu
tetiba tekak sakit and rasa tak selesa masa magrib so bila dah 
malam tetiba seram sejuk meremang bulu roma selubung dalam
selimut buat pemanasan miahahahha dah macam chicken plak
demam terakhir untuk tahun 2012 lah kot and maybe faktor
cuaca arghhhhhh jommm pindah balik KL.... :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!