♥ Ikan Bakar Power ♥

 
Ikan merah bakar
 
 
Ikan pari bakar

 
Keropok Lekor

 
Mix macam rojak lah tapi not rojak

 
Udang bakar

 
Soya Beans

Tofu nyummyyy


Semalam dinner kat luar hanya satu kedai jek yang ikan bakar dia power
yang lain super duper hancurrr....
sejak pindah ke new location bila nak makan ikan bakar harus pergi 
mencari kat tempat ini paling aku suka tofu tu power dengan pari bakar
selalunya cari air lain tapi air yang nak tu dah habis al maklum hari minggu
so orang memang ramai then nak tak nak amek soya beans aku kalau
minum air suka banyak banyak tak pernah cukup satu miahahahahahha
dah banyak kali pergi tapi snap gambar masuk instagram so fikir better
update dah lama aku tak membebel pergi makan sebab family aku suka 
makan yummyyyyy 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!