♥ 7 Tahun Yang Lalu ♥


7 tahun lalu semalam adalah hari aku mengambil result PMR punya lah
happy hasil tungkus lumus dapat gak lah okey lah walau tak de pon
yang boleh untuk di bangga kan sob sob sob
begini lepas jek amek result macam biasa kehidupan aku ketika itu
aku dok lepak bilik sis sambil chatting miahahahhaha kebetulan boleh
plak lampu bilik aku bulk dah mati so just citcat masa tu arwah nenek
belah daddy ada kat hospital icu mula ingat lepas amek result nak pergi
sekali ada hal so esok ajek lah pergi tengah syok syok chatting masa tu
baru kenal erti chatting sekali handphone bunyi so masa tu memang tak
dengar langsung butir butir bicara then mum panggil suruh kemas baju
nak masuk singapore pihak hospital call minta datang so masa tu kemas
baju dah lah bilik gelap capai ajek lah apa yang boleh mum pesan bawa
baju kurung tudung sekali so zas zus sampai singapore kol 12:30 malam
nasib baik tak jammed so aku dengan sis duduk rumah mak then mum
daddy terus pergi hospital dalam kol 10 lebih dapat call nenek dah tak 
ada hancur luluh gak hati kebetulan arwah memang duduk dengan 
kami masa tu arwah tak ada sakit just sakit sakit yang standard tu 
arwah selalu makan ubat cuma masa tu arwah sakit perut dah bawa 
pergi doctor semua ingat lagi makanan terakhir arwah adalah bubur 
yang di suap oleh mum so sepanjang masa arwah sakit perut mum 
menjaga arwah sampaikan masa tu arwah sakit sangat so bawa lah 
pergi hospital singapore so masa tu aku memang tak ikut daddy dah 
call adik adik dia untuk infrom keadaan arwah nenek masuk jek 
hospital doctor kata buah pinggang arwah dah tak berfungsi kalau 
arwah hidup kena buat dialisis seksa so kira kalau arwah sedar dari 
koma memang teruk lah sebab seksa kan kena cucuk sana cucuk 
sini sepanjang koma pon arwah kena cuci darah iskk mum kata seksa 
tengok arwah so masa mum datang mum cakap lah kat arwah yang mum 
dah datang arwah nenek menangis dulu aku suka tengok nenek nenek
aku berdua belah daddy dengan belah mum kalau dorang berbaik mesti
akan saling urut mengurut tunjuk ubat ubatan mereka kalau gadoh jek
mesti tersalah kain tapi gado gado manja jek dulu kalau aku balik
sekolah tengok dua-dua tengah makan sama sama Ya Allah rindunya
tahun nie aku dah tak ada kedua-dua nenek secara jujur aku rindu mereka
andai mereka dapat melihat apa yang terjadi ketika ini kalau lah
mereka boleh menolong kami di sini hurmmmm
sejak aku lahir aku tak dapat tengok kedua-dua arwah atok

p/s: Nak cari full movie kat youtube lah

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!