♥ Mulakan Baru ♥


Bila dah kejadian ini berlalu pergi ingin saja aku buang facebook
sekarang nie and buat yang baru kira mulakan balik dengan baru
nampak macam nak melarikan diri kan tapi itu la kenyataannya
terasa macam facebook nie dah tak ada makna so kalau buat yang
baru mulakan hidup baru huha huha dengan yang baru tanpa siapa
pon tahu yang lama tapi aku tahu tak guna buat semua tu tapi
entah terfikir nak buat jugak sejak dua menjak nie :p
ngeh ngeh i will do it...!!! tunggu saja lah yekkk.. :p
and blog nie pon pakai jek dah ada design blog kalau tidak aku pon
terfikir nak deleted haishhhh then secara tetiba rasa macam alamak
menyesal plak guna "sweetheartamoi" haishhhh itu lah aku selalu
macam gituk dari dulu sampai sekarang cuma dulu aku mampu
bertahan hujung tahun lepas baru buat yang baru takkan aku
tak boleh nak bertahan ekk cikit jek kata nak mulakan hidup baru
so just ignore saja la tapi yang aku menyampah now facebook
aku asyik kena intip dengan orang yang dah musnahkan keluarga
aku dia guna alternatif lain untuk tahu perkembangan aku so
macam mana harus aku buat tak kan aku nak buat facebook
baru lagik rasa macam dah tak ada kesudahan asyik nak buat
yang baru jek korang aku perlukan pandangan korang sama ada
perlu ke aku buat facebook lain lagi untuk mengelakkan dari orang
yang musnahkan hidup aku intip facebook aku...???
jujurnya aku penat lah aku rasa macam facebook aku tu nothing 
dah tak boleh nak buat apa yang aku suka :(
bila aku post pasal islamic di jaja cerita kata aku mengutuk dia
Ya Allah beratnya dugaan kali ini kenapa lah syaitan jugak yang
menang....!!!! aku memang tak akan maafkan mereka sampai bila
bila memang Allah maha mengampun umat umat dia tapi aku
memang tak akan maafkan sampai aku mati biar lah apa nak jadi
pon jadik la memang aku tak akan maafkan titik noktah
aku dah tak termampu nak menanggung aku nak lupakan semuanya
and aku nak mulakan hidup baru aku nak lupakan semuanya tapi
bila tiap kali aku lupakan mereka pasti ada saja sesuatu yang
membuatkan aku kembali mengigatkan mereka Ya Allah bantu lah
aku and aku rasa better aku buat facebook baru untuk saat ini bila
keadaan dah kembali lega aku akan kembali menuntut bela...
aku nak jadi macam dulu masa zaman aku kuat untuk tempuh
segala dugaan tabah hadapi segala galanya aku yakin aku boleh
kuat and aku boleh hadapi semuanya and mulakan hidup baru
hey lagi few weeks dah nak habis 2012 tetiba rasa macam tak
sabar sabar nak menjadi orang baru pada 1.1.2013...!!!
kuat kuat aku yakin aku boleh kuat huhuhu aduhaiii kenapa
tetiba bersin bersin nie aduhaiiii sabar ajek lah hurmmm
cayokkk cayokkk aku pasti boleh....!!! Jangan tunjukkan aku nie
lemah tunjuk pada mereka yang aku nie kuat hadapi seolah olah
semua kejadian nie tak pernah berlaku yahhh aku BOLEHH

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!