♥ Terajin Plak ♥



Hari nie terajin plak nak buat 2 post :p
sekarang nie bila bangun tidur jek mesti dalam hati cakap nak potong
rambut pendek lah lepas dah habis mamai mami iskk sayang lah plak
kan dah berceta ceta nak berambut panjnag boleh buat digital perm
aku rasa maybe sejak dua menjak nie aku dah macam lupakan pasal
rambut kot gugur jangan cakap ler macam nak menangis rasa tapi
entah lah now aku use shampoo himalaya guna yang herbal punya
coz rambut depan dah macam nak votak stress hoccaaayyyyy
complete set tapi kekadang malas giler nak pakai then aku ada lah
masa beli skin care tu nampak kat etude house pasal shampoo rambut
siap ada mask niat di hati nak try tapi takut makin teruk jadi :(
then bila search pasal skin food pon ada shampoo khas untuk hair fall
nak guna tapi takut gak so now aku nak kena cari shampoo herbal
untuk memulihkan kembali rambut ku untuk kasi bersinar sinar
now sejak sejak terjebak dengan yogurt mask aku suka sangat search
pasal mask apa mask bagus kalau dulu haremmmm nak amek tahu
pasal semua tu entah kenapa bila dah change location semua pasal
kecantikan aku sedang menitik beratkan ohhh sudah tingtong kah aku???
semalam aku dah start search pasal mask from skin food nak try lepas
tu terniat nanti skin care etude house habis nak try gunakan skin food
coz aku ada baca ada satu skin care from skin food boleh hilangkan
bekas bekas jerawat tu yang makin berkobar nak mengeteray
haishhh nie yang payah nie karang tak pepasal penuh dengan mask
tapi nak pakainya entah bila hey aku dah habiskan honey mask so
lepas nie mision nak try yogurt mask plak tak sabar bila baca review
ada yang kata wangi sedap haishhh semalam dah pon selamat habiskan
tak pe kang monday try ler disebabkan terpakai banyak bangun pagi
nie kulit muka macam berminyak plak aduhhh bermasalah plak
secara jujur aku tak suka bau honey mask semuanya bau macam
herbal chinese terbantut napsu ku untuk meneruskan sis pakai apa ntah
then nampak macam serbuk kunyit *bukan dalam paket tu taw*
so memang setiap tu ada kebaikkannya tapi aku just tak suka bau jek
mengegada sungguh ler aku nie...!!!
tapikan aku suka packaging skin care from skin food cute and nampak
macam exclusive jek cuma etude house just simple simple saja :p
aku suka skin care bila pakai terus meresap dalam kulit tak suka lepas
pakai then melekit lekit then rasa macam kulit berpeluh tu sebab aku
macam malas jek nak pakai skin care sanggup biarkan muka tak pakai
toner tak pakai moisturizer kalau bath pon just wash gituk jek lagi satu
aku suka kalau sabun cuci muka facial foam yang ada banyak buih
tak suka kalau jenis macam cream tu macam nak melalak bila pakai
pasal punya lah leceh nak bersihkan lelagi kalau pakai make up lagik
susah untuk make up plak aku masih lagi setia pada brand MAC
aku start pakai brand MAC tahun 2006 sampai ler sekarang Insya Allah
akan datang pon aku akan usekan brand MAC sebab MAC sesuai
dengan muka aku walau berpeluh sakan macam mana sekali pon tetap
make up tak cair tak meleleh tak sememeh lelagi kalau dalam masa
yang sama aku use foundation itu ini kira macam tebal gak lah tetap
nampak natural apatah lagik kalau just pakai base + compact powder
+ eyeliner + blusher dah cukup simple kalau nak lagik simple pakai bb
cream sudah before MAC dah bermacam jenis make up aku use semua
nya tak tahan apatah lagik kalau kena panas or berpeluh peluh itu
yang frust tapi brand shu umura tak kena dengan muka aku pasal susah
nak blend bobbi brown lak tak pernah try tapi aku MAC cuma brand
sephora aku sempat beli tapi until now aku belom sempat pakai
beli masa puasa and before kejadian hampeh ini berlaku disebabkan
aku jarang make up kalau ada function or raya or pergi holiday jek
aku make up so make up aku lambat habis cuma aritu bibik sengal aku
pergi amek semua barang make up aku tu yang terpaksa melebur
banyak untuk ganti balik hampeh punya manusia....!!!!
next nanti aku nak ada meja make up put all my make up dalam laci
and laci tu boleh kunci tengok aku buat nanti semua laci ada kunci
sekarang nie aku dah mula pandai nak try mask nak try semua benda
kecantikkan apatah lagik produk from etude house and skin care
maybe hormon pompuan dah banyak kot before nie hormon pompuan
cikit tu yang tak bernapsu tengok mask skin care cuma suka make up ajek
so kalau dah malas sangat kuar tak use bb cream pon muka dah nampak
okey cuma tak flawless jek lah :p
aku nak try pergi skin food nak saja nak tanya produk apa yang sesuai
buat muka aku and nak take some note so nanti senang :p
kalau nak beli mask skin food nak kena beli brush paint kot untuk
ratakan ada ke jual brush untuk mask ek...??? harus kena tanya ler
jawabnya eii tak sabarnya nak kumpul semua mask then bukak laci
tengok koleksi mask :p cehhh verangan entah bila nak pakai semuanya..
okey lor banyak sangat aku merepek kang nampak cam berlagak tapi
actually tak berlagak pon just suka suka merepek apa yang suker tu jek
setiap pompuan suka akan kecantikkan so now im agree before nie aku
rasa yek eleh aku tak pon now aku dah tahu rasanya macam mana huhu  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!