♥ Kalau La ♥

 

Dulu aku pernah membebel kat blog nak beli sugar glider nah post pasal tu
then aritu sis cakap dengan aku macam mana keadaan sugar glider tu if
aritu jadi beli macam mana nak bawa dari johor ke new location masa tu
aku terfikir haah ekk macam mana takkan nak kasi orang plak iskk beli
dah la mahal gila mujur tak beli kalau tak satu hal nak memikirkan lagi
dah lah masa kasi ochee tu rasa macam tersiat siat hati nie sedih tapi
apa kan daya *psstt ochee sekarang dah ada 2 bini 8 anak dasat tak...*
now ochee pon dah bahagia ada anak bini :p
sis kata ada rezeki dia nak beli sugar glider coz kawan dia beli and
dia tengok penjagaan pon tak rumit tu yang sis exited nak membela 
aku search baca sebab tengok rata rata kasi penjagaan macam macam
tu yang boleh fengsan tengok cehhh nak beli kena berpasangan bukan
boleh beli sendirian adeyyy tak terlarat nak menjaga walau dalam hati
ini nak jugak tapi rasanya aku tak kan beli kot sebab now time untuk
memanjakan kulit muka ku... :p
hurmm leceh la kalau berpindah randah nie if ada animal sangat
leceh kalau barang barang tak leceh sangat just put put dalam box
aku pernah baca blog seseorang nie dia boleh seludup sugar glider
naik flight perghhh syabas sangat terrer tapi aku nie penakut and
tak pandai nak buat semua tu sebab aku yakin kalau aku buat jugak
confirm aku akan kantoi huwawawa....
so kalau sis jadi beli aku try masukkan dalam blog hehehe
tapi aku yakin sis tak akan beli punya jangan silap hari bulan aku plak
yang beli ohhh tidakkkkk now dah malas nak menjaga vinatang
now nak jaga diri sendiri yang telah lama aku abaikan wekkk :p

p/s: Boleh plak gusi nie gatal gatal dah macam baby nak tumbuh gigi
lepas tu rasa macam kena hiris dengan pisau grrrrrr udah udah ler
gusi aku malas nak layan...!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!