♥ Gusi Sakit ♥


Sejak dua hari lepas aku perasan gusi aku bengkak tiba tiba tanpa
sebarang sebab so buat donno jek lah lagi pon walau bengkak tapi
lembut coz bila aku tolak tolak use lidah dah ianya akan back
tapi start pagi tadi bangun dah start sakit sakit kat tulang kan dalam
mulut kita gusi yang ada macam tulang tu hah yang sakit aduhaii
berdenyut denyut rasa bila aku tengok kat cermin tak apa plak
color merah semacam mana aku baca bila google tapi sakit
sangattttttt rasa nyilu nyilu and sangattt tak selesa lepas tu rasa
macam kat gusi tu ada line macam merekah aku kasi tahu mum
then mum kata nak tumbuh geraham tak tapi betol ker???
sempat gak aku search pasal gigi geraham nak tumbuh bila baca
seawal umur 18-25 tahun aku 22 tahun alamak termasuk dalam
golongan tapi betol ke gigi geraham nak tumbuh atau memang
gusi aku sakit...????
nie rasa kawasan pipi aku semuanya sakit semua nya rasa 
macam mengembang gembang dulu gusi aku pernah kena macam
gini bengkak tapi tak sakit esok lusa hilang nie berserta sakit
arghhh why why gusi nape sakit plss stop...!!
gusi kanan aku nie hah bengkak + sakit = tak selesa :(
rasa sakit kekadang macam lepas usik usik ulser macam lenguh
lenguh gituk nak tengok lah esok lusa macam mana harap harap
hilang la sakit bengkak plus tak selesa pada gusi nie hurmm
dah la sakit lepas tu berdenyut denyut plak tu mencikkkk
bayangkan ulser yang ada kat dalam mulut kat position pipi
then korang tekan tekan ulser tu sakit kan hah macam gituk
la rasa nyilu sampai telinga aku pon turut rasa lite nyilu nyilu
errr baca pasal cabut gusi ngeri nya Ya Allah jangan lah gusi
sakit nie pasal nak tumbuh gigi geraham Amin.....
harap harap bukan lah ngeriii scarryyyyy 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!