♥ Ohh Tidakk ♥


pernah dengar cloth pad..??? ianya sejenis seperti sanitary pad tapi di 
perbuat daripada kain lepas guna just basuh and boleh pakai berulang kali
sehingga la koyak....ehh harap kaum lelaki jangan segan plak ehh baca
bila baca review review pengguna semua kata bagus and di kata lagik
bagus coz sanitary pad yang ada di pasaran semua ada bahan kimia
yang tak bagus untuk dalaman perempuan huhuhuhuhu
okey cloth pad nie jenis dah lepas guna kena basuh and sidai wow banyak 
kerja siot aku nie jenis pemalas giler iskkk aku lebih prefer guna sanitary 
pad yang ada di pasaran pasal senang just bersihkan darah terus buang
nie nak kena menyental selama guna sanitary pad tu nak cuci pon
cepat cepat pasal aku nie geli dalam masa yang sama aku tak suka bau
darah peyed nie lagik nak mencuci haishhh tak apa lah terima kasih jek
la walau ianya bagus coz tak payah tiap tiap month keluar duit beli
sanitary pad hurmmm kalau fikir gitu memang la tapi untuk aku huhu
tak apa la tak sanggup nak menghadap bau darah yuckkksssss
aku nie pengeli bab bab darah nie so aku rasa better aku guna sanitary
pad yang berada di pasaran simple and mudah sangattt menyenangkan
aku untuk tidak memikirkan haishhh dah aku nie dasar pemalas so
memang aku malas nak buat kerja berulang ulang kali tiap tiap bulan
ehhh kalau pakai cloth pad macam mana ye kalau keluar berjalan or
time tu holiday..??? tak apa lah guna la apa yang anda rasa senang
dan selesa aku akan gunakan apa yang aku rasa itu mudah dan selesa
and tidak menyusahkan aku terutama bab bab sanitary pad itu memang
aku cukup berhati-hati apa tah lagi kalau beli harus kapas no gel
eiii gel tu lagik sangat mengelikan dan menyusahkan lecehhhhh
seyes aku nie pemalas dan penggeli so bab bab tu memang aku nak kena
pastikan ianya tak menyusahkan aku and tak buat aku jadi geli...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!