♥ Apa Itu ♥


Ehem apa benda dalam plastic nie siap ada macam polka dot lagik lepas
tu siap ada ayat wanna be sweet play house apa kah benda itu...???
katanya lagi sebulan baru sampai sekali tadi siang dapat call kata dah
sampai boleh datang amek ekk ehhh Alhamdulilah bagus la boleh use
yogurt mask lepas nie feel fresh and enjoy :p
apa benda yang aku nak kasi tahu nie...??? haishh tak habis habis lagik
ke dengan barang etude house...??? nak tahu hehehehe sila check

♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥



nie hah product skin care yang aritu aku cerita katanya tak ada stok then
suddenly call kasi tahu stock dah sampai aku pon horraaayyyy dah sampai
so tadi baru lepas pergi amek aku kata sunday tak boleh ke sekali dia kata
tak boleh hampehhh betol dah ler malas :p
before nie dah bermacam jenis skin care aku guna tapi entah semuanya
okey jek la so nie nak try macam mana plak harap-harap okey becoz before
beli aku dah search dulu hehehehhee just satu benda jek lagik first essence
kalau tak silap so beli 3 item dapat free cotton puff 80 piece aku tanya
berapa dia kata rm6 okey sett then dapat bag kecik comey tu
harap-harap boleh muat la cuci muka toner & moisturizer and maybe
first essence so senang kalau pergi mana-mana just put dalam bag tu and 
bawak simple kan so now tinggal nak beli first essence jek yang aku
memula ingat nak beli malgem telah pon aku lupakan kekekekkee
baik aku beli first essence lagik bagus huhhhh so aku rasa memang skin care
nie akan membahagiakan hidup aku punya... :p
so mulai esok aku kan start guna and katanya 3 hingga ke 4 weeks baru 
nampak hasil eii tak sabar rasanya :p apa ke limited sangat stok cuma
masuk 5 jek and the box sangat lovely boleh put semua yang gambar di
atas termasuk cotton puff dalam box meow lepas nie boleh snap sekali
dengan yogurt mask la hehehehe nanti aku review ehhh selepas guna
skin care ini dengan yogurt mask meoooowwwwww
so happy my skin care dah ada now tinggal first essence saja lepas tu dah
complete huhuuhuhu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!