♥ Welcome August ♥

 

Hari ini masuk bulan baru di tahun 2013
sekejap saja masa berlalu kan dah bulan ke 8 di tahun baru 2013
untuk tahun nie aku dah tak mengharap apa-apa keajaiban pon
dah malas biar kan aje aku ikut segala yang dah di rencanakan

Untuk bulan ini akhirnya dari aritu asyik bebel menahan sakit gigi
so tadi aku pergi lah klinik gigi untuk kasi settle tempat yang sakit
sekali rupanya berpunca daripada gigi last a.k.a bongsu arghhhh
dah lah tumbuh senget macam mana nak keluar
2 cara cabut gigi kat tepi or operation hurmmmm nanti nanti lah
aku fikirkan mana satu yang akan menjadi pilihan


Ku mengharap ubat ubat ini mampu menolong ku untuk menghilangkan sakit
gigi ku cukup cukup sudah cukup gigi jangan buat hal....!!!
nak raya raya nie gigi plak bikin masalah dugaan dugaan sabar sabar

Hari ini mau berbuka apa yer...????
ehhh lupa bulan nie raya kan so tinggal few days lagik dah nak raya
horeeyyyyyy dam dam dum bunyi mercun.... :p 
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

kite belum tumbuh gigi bongsu g..hee..sekejap je kn..nt kejap je masuk thun baru

Amoi Farah said...

Hehehe biar normal jangan gigi senget sakit n seksa
haah kan nanti sekejap jek masuk tahun baru

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!