♥ Again Ulser ♥

 
 *Ulser ku belah kanan*

Bulan nie jek 3 kali aku kena ulser stresss
memula belah kiri bawah bahagian sakit gigi lagi few days nak raya
punya la seksa mana gigi sakit mana ulser pon join sakit
sangattt terseksa serba tak selesa haishhhhh dugaan

Then bila dah baik suddenly pop belah atas bahagian kanan
haishhh bila terkena apa apa memang la sakittt bangett
tapi nak buat macam mana bersabar sampai lah hilang
Alhamdulilah tak lama selepas tu hilang happy sangattt

Ternyata happy ku tidak berpanjangan bila suddenly
pap kena sekali la kali nie seperti gambar di atas tapi belah kanan
nie kureng cikit sakit kalau makan tapi problem bila basuh muka
sakit sangattt rasa macam nak kerjakan jek ulser seketul nie
tapi nanti urat urat gigi turut rasa sakit

Kali nie aku tak use bonjela walau benda tu bagus
sebab malas nak menitik nitik menahan pedih and sakit
kan aku dah kata aku nie tak tahan sakit :p
so terpaksa menunggu sampai la ulser nie hilang

Harap bila dah hilang tak de tumbuh lagik la
apa motipp ulser menyerang sampai 3 kali dalam satu bulan
kan bagus kalau tak payah serang terus aman jek hidup ku
tak payah nak menahan sakit sana sini dugaaannnn

Satu cara lain guna asam ke garam
aku dah lupa plak tapi cara tu 2 cukup buat aku menitik nitik
menahan sakit and paling ketara menitik jugak air mata nak
menahan pedihhh aduiiiii so itu 2 cara aku buang jauh jauh
jangan nak hampiri memang aku tak akan layan
sakit oooo pedihhhh sangattt sangattt

Ulser cepat cepat la pergi jauh jauh
jangan sesekali hampiri ku lagik
seksa sungguh aku rasa dengan kehadiran mu wahai ulser
go away ulser syuhhh syuhhh jangan kacau hidupan dalam
mulut ku lagik syuhhhh syuhhh *halau cara kasar*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!