♥ Kisah Lip care ♥


Kisah lip care atau lip balm penjaga bibir
ingat tak dulu aku pernah post pasal lip care body shop..??
kan aku asyik membebel kata belom habis tapi lip care tu asyik
hilang jek..???

Lepas aku balik hospital cari punya cari tak jumpa
tak tahu la mana aku letak coz masa sakit aritu
langsung tak pandang lip care tu haishhh
bila bibir dah start kering merapu la mencari

So aku pon ingat nak cuba la lip care nie
tengok ramai jugak yang beli
and mum pernah guna lotion brand tu

 

Bila pakai bibir rasa tak selesa
kekadang rasa macam perit jekkk padahal cocoa butter jugak sama macam
lip care body shop tapi tak tahu kenapa bibir aku tak boleh nak menerima
lip care yang brand Palmer's

Dah tak selesa bila pakai aku terus stop
malas dah nak pakai membazir jek duit beli rugi weyyy terbang
aku lupa plak berapa harga :p

Tunggu ajek la bila nak pergi jusco
disebabkan malas menguasai diri so tak dapat la nak beli brand yang selalu
aku pakai haishhh mengegada betol la bibir nie
pakai ajek la apa yang ada

Nivea pon aku tak boleh pakai nanti rasa pedih pedih
sebab tu aku cukup berhati hati nak beli lip care or lip balm
bila beli brand yang ada jual bibir pedih jek
entah kenapa pon tak tahu la

 

Hanya nie jek lip care yang aku boleh use
pakai tak pernah rasa pedih and rasa tak selesa
bila pakai kulit kering pon akan mula terkopek kopek
lepas tu lembut jek bibir

Dah terbang RM19.90 semata mata nak beli yang nie
aritu aku pernah ingat nanti lip care cocoa butter habis
aku nak mencuba yang Vitamin E
tapi bila dah jadi gini aku pon naik tak berani nak use Vitamin E
takut bibir aku tak serasi jek

Susah kan selalu nya semua okey tapi bibir jek sensitipppp
mujur apa apa jenis lipstick and lipgloss aku boleh pakai
tanpa ada sebarang masalah tapi tu jek lah cuma lip care
or lip balm jek tak semua boleh bibir terima :p

So sampai bila bila pon lip care from body shop saja
yang serasi dengan bibir ku
hurmmmm suka hati la bibir janji semuanya okey jangan 
mengegada nak rasa pedih nak rasa perit and nak rasa tak selesa

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Liza Razak said...

saya pun lip balm body shop !! best sgt bila pakai :)

Amoi Farah said...

kan selesa sangat paling penting bibir tak rasa pedih pedih

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!