♥ Help Me Plzzz ♥




Kawan kawan blog tolong lah aku....
aku tak pernah follow blog nie tapi kenapa blog dia naik dalam list
follower aku..???
macam mana aku nak removekan blog dia dari menyemak dalam
list follower aku...????

Terkejut aku bukak bukak blog tengok tengok blog yang bodoh
nie boleh ada dalam list follower aku dah blog L*cah S*al betol
macam mana aku nak buat ehh..???
macam mana nak halau blog lu*cah nie dari ada dalam list..???
padahal aku tak follow pon...!!!

Tolong la macam mana nak buat nie..???
apa harus aku lakukan sekarang nie..????
pening kepala aku...!!!!! 

Kalau siapa tahu tlg bagi taw secepat yang mungkin
menyemak aje dalam list follower aku iskkkkk bodohh la

Nahh bukti yang aku tak pernah follow blog sengal bodoh nie


So macam mana boleh masuk dalam list follower aku nie..???
macam mana aku nak buat sekarang nie...????
aduhhhh dah pening buntu kepala otak nie la

Another bukti lagi


 Macam mana nak remove ekkk..???

Psssttt until now blog tu masih ada lagi dalam follower aku
eiii menjijikkan betul la....
boleh plak main tukar tukar nama Ya Allah haiii macam mana
nak halau blog tu dari menyemak duduk dalam follower list aku...????
tak de siapa ke yang boleh tolong aku...???
(update 21.08.2013 jam 3:56PM)

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!