♥ Seram: Stone Face ♥

 
*No filter perhatikan betul betul*

Dah lama kan aku tak post entry mengenai edisi scary or seram
actually ada banyak yang aku ingat then aku drafkan tapi malas nak
post nanti aku nak korek lagi story from nenek sedara (Nenek Yam)

Kejadian nie berlaku dalam kol 1 lebih taw
siang hari beb...orang kata siang hari mana ada tapi today berlaku
kisahnya si bibik tengah mengemas barang kat laman rumah
kalau aku kata luar rumah orang ingat luar dari rumah
so kalau type laman rumah rasanya maybe orang paham kot

So tengah menunduk mengambil barang untuk di kemas
suddenly pup kepala bibik terasa seperti kena baling
bila stop buat kerja and perhatikan sekeliling tak ada orang
cari benda apa yang terkena kepala so tengok batu

Bibik pon tunjuk la kat nenek yam
kebetulan nenek yam baru keluar ke laman rumah
so nenek yam perhatikan lah batu nie
sekali ehhh nampak ada telinga ada mata ada hidung ada mulut
cuba kalau perhatikan betul betul nampak persis muka manusia

Masa bibik bagi taw aku nak mandi
so aku pon kepohci lala land pergi la tengok
ehhh sekali pandang tak nampak sangat muka manusia
so aku cakap japp ehh aku mandi dulu nak snap gambar

Bila snap gambar nampakk sangat sangat muka manusia
bila tengok jek terasa seram pon iya macam semacam la
setahu aku lah kan batu seperti itu mana ada kat
laman rumah semuanya batu batu besar color grey pekat and cair
so mana datang batu nie...????

Lelagi bila nenek yam kata nie kan malam jumaat ehhh
aku boleh plak ingat hari nie hari rabu motippp....?????
tu yang aku terus zasss update :p
kalau berhati kan betul betul mulut tu jenis yang senget kan
entah apa lah yang hendak di sampaikan...
harap harap benda or perkara yang baik and elok lah
elakkan benda benda or pekara yang tak elok or tak baik Amin

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!