♥ Jommm Borong ♥

 

Hasil borongan di etude house :p
buy 1 free 1 tu so harus ler borong time ginik jek jimat duit banyak
so gunakan peluang nie untuk borong segala apa yang boleh 
tapi duitnya plak sendiri mau ingat 

Kebetulan facial foam mum dah habis so nak beli lah
sekali no more lagi facial foam stock tak sampai sampai lagi
yang ada peeling sesungguhnya peeling tu paling lecehh
then dia offer better use baking powder *dah macam buat cake*
so best tak bayar satu harga tapi dapat 2 :p

Aku plak nak try sunblock sebab before nie aku ada gak buat
research pasal sunblock etude house katanya bagus and paling
penting tahan lama *tempoh habis untuk beli baru*
so aku tanya la apa beza blue dengan yang lain lain
SA kata blue waterproof so aku tanya mana lagi better then SA kata
kan buy 1 free 1 so amek lah yang waterproof dengan normal
now baru aku perasan waterproof kecik dari normal

Shower tu syokkkkkk amek strawberry dengan banana
ikutkan hati macam nak amek chocolate tapi malas
kang yang free tu nak amek flavor apa plak dah lah
flavor 3 nie jek yang best...

Aku tengok gak lah eyeliner yang cream tapi macam tak best lah
takut tak pandai blend jek so a bit rugi jek beli
bab make up lain aku macam tak berminat plak
aku lebih suka yang santai santai tapi tak taw lah kalau kalau
masa akan datang aku terbeli ker....ter okey.....

Aku suka kalau etude house buat promotion buy 1 free 1
and discount syokk oo time tu banyak benda boleh capai
banyak benda boleh beli :p

BB Cream yang jenis bawah sponge murah plak RM40
tu selalunya RM90 ++ tapi aku tak beli pasal aku ada lagi satu
stok bb cream yang belom bukak tu pon beli buy 1 free 1 gak
so stok bb cream ada banyak lagi tak perlu risau hikhikhik
agaknya tadi kalau aku beli bb cream yang aku selalu pakai tu
confirm akan bertambah lagi stok :p

And dapat free gift skin care trial packet ada toner dengan cream
tapi tadi SA bagi taw aku tak pay attention plak bila dah keluarkan
ehh mana satu toner mana satu cream nie 
nanti karang bila bukak baru taw jangan tersilap pakai sudah lah
cream jadi toner and toner jadi cream

So dah settle lepas nie no more ke etude house
karang silap hari bulan satu kedai aku pergi borong :p

Ehhh esok last day puasa kan alamak sayu seyy hati
sekejap jek puasa dah sampai ke penghujungnya....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!