♥ Sumbat Sekali ♥

 

Aku nak mencari small bag untuk put barang make up and facial foam
ehhhh tertinggal case and solution contact lens
untuk senang ku bawa ke hulur ke hilir la
macam raya aritu kelam kabut mencari kesudahannya sumbat jek dalam
bag dengan keadaan berteraburan

Kalau lah jumpa alangkah senangnya hidup just angkut jek put
semua dalam tu fuhhh lega beb
tak payah pening pening nak fikir kan ehh apa ek barang tertinggal

Barang make up ku just simple jek kali nie
Nymph Aura, BB Cream, Compact powder dengan eyeliner
lip balm & lipstick simple jek kan
malas dah nak use eyeshadow blusher bagai lelagi sejak sejak
dah start guna bb cream

Facial Foam a.k.a sabun cuci muka
lagi senang macam sabtu lepas pi beraya balik malam
aku bawa sekali so senang cuci muka terus and change
baju tidur tak perlu nak balik cuci muka dah terus boleh tidur
actually tu rumah makcik so boleh lah buat kalau rumah
orang lain tak boleh lah 

Case and solution contact lens pon turut kena ada jugak
senang bila bila masa jek boleh bukak
sejak sejak guna awesome black yang problem mata kanan
aku ada urat timbul so kalau pakai tempoh agak lama
urat tu akan makin timbul so a bit scary la
so if ada 2 benda nie can open terus

So mudahkan kalau semua boleh sumbat sekali
and amek jek tak perlu risau andai ada yang tertinggal
tapi kan ku ingat nak sumbat sekali wet tissue yang
boleh remove make up lah
mana lebih better sabun cuci muka or wet tissue remove makeup??

Hmmm nanti ku akan cuba usaha untuk mencari bag
yang boleh sumbat semua so senang lah kerja ku :p
by the way no more hotlink or maxis lagikkk
aku dah guna xpax mulai semalam senang cuma aku tak dapat
plan x2 aku dapat plan xpax24 grrr mahal lor...mood frust habis

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!