♥ Salam Aidilfitri 2013 ♥

 

 Selamat hari raya aidilfitri buat semua umat islam di dunia
wahhh dunia ko over macam la satu dunia jumpa blog nie :p
okey okey back to tajuk yang sebenarnya 

Maaf andai entry entry sebelom nie ada yang terasa ke
atau menunjuk nunjuk riak ke yang membuatkan eii menyampah
betol lah bla bla bla bla

Okey selamat hari raya aidilfitri dari aku and family
tahun nie berjurai jurai air mata dengar takbir raya
padahal sebelum sebelum nie aku selalu menunggu takbir raya
selalu tertanya tanya ehhh kenapa lambat nak takbir raya

Tahun nie aku tak nak dengar dah takbir raya
sebab dah malas nak menangis bila dengar....

Aku baru balik dari pasar borong
jammed weyyy masa nak masuk tapi yang kelakarnya lenggang
masa kat dalam kesian orang yang parking kat luar tertipuu
sedangkan dalam banyak parking :p

Selamat hari raya Aidilfitri dari Amoi Farah dan sekeluarga

08.08.2013~1:22 A.M

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!