♥ Cover Passport ♥

 
*Kiri baru kanan lama*

Hari nie aku nak buat story sengal sedikit
aku dari dulu idam nak cari cover passport yang cun cun
lelagi tengok cover passport orang yang cun cun
masa tu kecik lagik and masa tu tak ada kereta naik bus turun bus
apabila masuk singapore

 So sampai la satu hari pada tahun lepas
jejalan kat jusco bukit indah nampak cover passport
terus aku stop nak beli aku kan fan hello kitty
cari punya cari tak jumpa hello kitty yang lelain semua
tak syok princess la thomas la ben 10 la
so cari cari jumpa nie hah domo apa ntah color red
aku redha beli ajek lah yang nie

Pada tahun nie aku jejalan kat Aeon Big
sekali jumpa cover passport RM5
aritu aku ingat nak beli jek kat holiday plaza lawo lawo
cover passport ingat nak cari corak askar tapi entah la
maybe next time kot bila aku dah mula bosan dengan cover passport nie

So jumpa Hello Kitty ada banyakkk
bila bekenan ada dog la plak so bila nampa gambar kat atas tu aku
terus grab sekali imbas nampak Hello Kitty 
dalam hati punya la happy dah dapat apa yang di idam idamkan

Balik masa change settle snap gambar upload bagai
baru perasaan ehhh bukan Hello Kitty tapi Hell Kitty
wahhhh bahasa yang kurang sopan tu
aku pon frust tersalah beli plakkk tapi nak buat macam mana
pakai ajek lah so nampak cikit ganas nie asyik sopan jek
tapi ganas ada hello kitty macam mana tu...???

Habis dah beli kan sayang plak nak buang so pakai ajek la
sampai bila pon tak taw maybe sampai aku jumpa corak askar
kot so masa tu baru aku tukar tapi sempoi apa....!!!

Tapi dalam hati still nak corak askar tak apa nanti kalau
rajin or ada masa pergi holiday plaza cari corak askar
tapi nak color pinkkkk tak nak color green.... 

Bye(>‿♥)

1 Serius Talk:

Anonymous said...

Hi! Nak tanya dekat aeon hig tu dekat kedai mana ye?

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!