♥ Daiso ♥

 

Akhirnya impian nak ke Daiso tercapai jua yipppyyyyyy
kat johor nie satu jek daiso yang di buka kat Jusco Bukit Indah
haishhh buka lah satu kat Jusco tebrau city kan bagus
nie tidak jauhh hoccayyy nak pergi tak reti nak drive ke situ 

Dari bulan puasa aku nak ke daiso tapi asyik tertangguh jek
memula kena sakit sampai masuk hospital jenuh jugak tunggu
sampai betul betul dah sihat baru berani nak berjalan sana sini
itu pon ramai tak nak pergi pasal bulan puasa malas nak pergi
dah berbuka puasa nak solat terawih pula haishhh

So today lah dapat pergi Syukur Alhamdulilah :p
syokk betul cuci mata dulu pernah masuk siap cakap apa hal ramai sangat
orang dalam nie masa tu tak tahu lagik kalau tahu dah lama ku beli
mask charcoal tu now dah tak ada lagi tadi tengok pon tak de frusttt

Aku panggil yang aku beli nie as tool box make up 
cute aper senang nak put all make up dalam tu and paling penting
brush ku tak berhabukkkkkk

Ku beli yang yellow tulis home deco
tapi ku nak pasir tu untuk letak dalam bekas untuk put brush
cari punya cari jumpa yang seperti ini haishhhhhh
beli saja lah janji tak de la bola bola asyik terkeluar jek

Sekali ku jumpa box color pink white ada bulat bulat star star
yang color red lagik cun haishhh menyesal la kalau tak sure aku
boleh letak my girl thing kat dalam box tu
tak pepasal aku beli kat Haris RM13 ++ kat daiso RM5 jek
tu pon ada another one small box frusttttt

Kalau ikutkan macam macam ada syokk jek nak beli
tapi bila tengok poket adeyyy simpan jek la niat
actually apa yang nak beli lagik semuanya dah okey
kalau beli nak sumbat mana kan dah membazir 

Cuma i need tool box nie jek untuk put make up ku
senang letak dalam tu sekali just amek jek
tak payah nak tercari cari lepas tu berselerak lagik
karang kena kemas lagik malas lah nak buat kerja yang sama berulang
ulang kali penat .... yeeeaaa aku memang pemalas nak mengemas
tapi kalau berselerak aku suka :p

Nanti kalau kalau kalau aku rajin lah ehhh
bila aku dah put make up kat dalam tool box tu kan kan kan kan
aku snap gambar ehhh kalau aku rajin lah supaya aku boleh
abadikan dalam blog ku ... :p

Yang kecik tu hah ingat tak aku kata nak cari small bag la ini la
itu lah siap nak sumbat case and solution contact lens la
so bila dah ada yang kecik tu dah senang boleh sumbat sekali
and senang nak angkut ke hulur dan ke hilir...
cuma tang isi kat dalam tu jek tak sure bila :p

Nanti bila rajin boleh la design kat luar or dalam
tapi sekarang musim malasss.....
kemalasan tahap tak tahu la nak kata apa....
bila nak pergi daiso lagik ekk...???
ehhh ehhh ehhh over okey asyik nak pergi jek....!!!!

Bye(>‿♥)

4 Serius Talk:

Fiza Aizzawa said...

fiza pun rajin g daiso aeon rawang.. brg sume RM5..

Amoi Farah said...

Rasa macam nak beli jek semua

amal salleh said...

daiso mmg best hehehe slalu gk g hahaha

Amoi Farah said...

Amal Salleh: Kan tapi kat Johor tak berapa banyak sangat barang yang cute cute.

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!