♥ Mengidam Donut ♥

 

Dari 2 hari tekak mengidam nak makan donut jco
ingat nak pergi semalam tapi bila tengok jam dah kol 8 lebih malam
batal kan ajek niat coz time time begini donut yang power semua
dah habis...

So tadi dalam kol 3 lebih pergi membeli donut yummmyyyy
so nie la hasil beli 1 dozen kebetulan dalam rumah semua dah bermula
puasa 6 mum dengan daddy today dah habis manakala bibik and nenek
yam esok habis aku...??? aku tak lagik mengambil puasa 6
dah la semua start puasa time aku cuti haishhh frusstttt

So aku beli banyak ikut tekak aku hahhahahahha
kejam kan beli ikut tekak sendiri
lagi pon aku sendiri pon dah tak tahu nak beli apa yang pasti kalau
peanut ramai jek dalam rumah yang suka so aku beli banyak yang
ada peanut tapi taw taw jek la kat jco berapa jenis jek yang ada
peanut so dah naik pening nak memilih donut untuk yang lain lain
tapi kalau ikut tekak sendiri banyak weyyy pilihan :p

 

Salah satu donut favorite...!!!
wajib kena ada tak kira la beli setengah dozen or satu dozen
suka sangattt sangatttt maybe oreo kot entah tak sure apa
nama donut nie main pilih jek tanpa melihat pada nama :p

Donut nie la yang asyik menggoda tekak aku
asyik menari nari di dalam kotak fikiran aku
sampai buat aku rasa mengidam :p
over kan mengidam macam apa...!!!
mengidam lepas habis cuti cuti boleh tak...?????

tapi sangattt manis tu yang tak syok
kalau kurangkan sedikit manis maybe lagikkk syokkkk
nie manis lepas tu gigi ngilu then start rasa semacam
kang tak pepasal kena makan pain killer haishhhhh 

Aku suka iced chocolate sodaapppp
pantang nampak jco mesti beli air tak beli donut pon
walau pon donut favorite berenang renang di depan mata
sebabnya perut dah over full kalau paksa sumbat
confirm jadi macam snake :p

Bila dah dapat apa yang di idam apa lagik
senyum melebar la selepas nie entah apa lagik
tekak gedik nie nak mengidam
udah udah ler tekak gedik asyik makan jek bila nak
kurus makin pam pam jek makin debab makin membolat

Jommm eat donut habiskan yang favorite ku :p 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!