♥ Pink Alert ♥

 

Aku dah lama gian nak beli lipstick baru huhuhuhu
dah boring asyik use same color jek and nak main makeup pon
sampai terfikir nak pakai color apa ekkk :p

Dari time before birthday until dah habis birthday 
ingat nak beli etude house tapi macam tak best jekk
tunggu buy 1 free 1 baru ada untung sikit
lagi pon tak taw kenapa etude house KSL agak mahal
berbanding etude house City Square

Nak beli nyx tapi tak ada stock
lipstick bahagian nyx cepat noo habis stress aku
daripada bulan december until last aku pi sephora masa birthday
lama giler no stock haishhh

Aku dah lama idam nak beli hot pink
etude house punya ada tapi macam kesat punya
aku kan suka yang macam ada lembab lembab senang nak apply
and paling penting tak nampak kaku kat bibir

Ingat nak beli canmake sekali tak ada yang bekenan
last-last jumpa maybelline punya 
dah lama aku tak beli lipstick maybelline
paling aku suka tu hah watershine lipstick

Ingat lagik dulu kecik-kecik raya jek mesti sibuk
nak makeup so dapat beli lipstick watershine
color tak pekat punya just light jek dah nama pon
budak mana boleh pakai yang terang bederang kan huhuhu

Konangan tu pergi mana-mana sumbat lipstick
watershine kat dalam dalam bag kuikuikui
dah beso-beso nie jek mana ada sumbat lipstick
dalam bag kekadang sumbat dalam pocket
kekadang langsung tak bawak and tak pakai :p 
 
 

Aku harap-harap color nie lah yang aku nak sangat-sangat
belom pakai lagik beli pon just test kat tangan
tak berapa nak selesa pakai kat bibir guna teaster
dok terbayang berpuluh-puluh bibir dah kena pakai
so agak euuwwwwww sikit

Rega RM29.90 plus GST amek ko RM32 stress aku
aku bebel dengan mum beli lipstick pon kena gst
then mum cakap kenapa tak nak beli sebelom GST
derr sekali terkena yup salah aku jugak

Ingat raya nie nak beli lipstick MAC lah
nak cari color hot pink dengan coral tapi tak sure lagik
just ura-ura jek nak beli :p
kang sampai masanya nanti beli si etude house punya

Tak sabar nak pakai and nak tengok hasilnya macam mana... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!