♥ 120K Pictures ♥


Sunday lepas keluar makan kat bakar-bakar BBU
bestttt wooo kekenyangan tahap tak boleh nak control
ehhh tak lah just sumbat yang boleh di isi jek
kang terlebih makan bahaya woooo

Then Umairah dah cakap nak aku duduk tepi dia
memandangkan Ayyash balik rumah mak dia so
Umairah akan bersama dengan aku
well dah besar mak cik sorang nie cepatnya masa berlalu

Umairah cerita dengan aku gambar kat instagram dia
dah sampai 400 lebih 
kalah aku coz mine only 300 ++ jek T.T
macam mana gambar niece lagikkk banyak dari ashyu..??

Aku pon cakap lah wahhh banyak tu besttt
Ayyash dah jejak seribu lebih 
see ashyu jugak yang kalah dengan dorang T.T
hahahha tak pe tunggu ehh ashyu kejar korang :p

Ehehehehehe
aku cakap dengan Umairah yang aku nak gambar kat
instagram aku 120k fuhhh banyak giler kan
agak-agaknya tersampai ke 120k
sekarang nie pon tak taw nak post apa kat instagram

Rasanya boleh kot hahahha over kan
fengsan lah orang yang follow aku silap hari bulan
terus block instagram aku :p

Sejujurnya instagram private aku tu hanya kazen jek
add malas nak war-warkan boleh gitukkk...???

Entah-entah instagram Ayyash yang dulu jejak 120k
wawawawa dah lah tak berapa rajin nak post
gambar selfie bebanyak karang pakai tudung akan
ku cantas semua gambar yang tak sepatutnya

Akan aku usaha untuk dapatkan 120k gambar
kat instagram :p
hahhaha entah apa-apa jek lah

Lepas tu Umairah macam pelik-pelik sikit
agaknya dalam hati Umairah kata betol ke tak Asyhu nie

Hahahaha aku pon tak taw nak post berapa banyak
untuk dapatkan 120K entah-entah instagram dah
habis seoson pon tak lepas-lepas huhuhuhu

Rugi pulak dulu tak buat instagram zaman baru
nak mula kalau tak mungkin dah dapat pon 120k
or maybe aku cantas kot pasal kes tu huhuhu
okey serius now aku menyesal kalau lah taw
aku buat dulu....

Dulu syok tak banyak iklan
now agak kureng syok coz terlalu banyak iklan
kalau private boleh jugak cantass kalau public
agak sukar

Aku tak kisah sebenarnya instagram public
yang follow orang jual barang cuma aku kureng
kalau buat MLM lepas tu dok follow
konon kaya cepat lah
weyyy mana ada jalan pintas nak kaya 

So untuk yang "amoifarah" aku tak de lah
nak sampaikan 120k aritu birthday aku lupa
nak post gambar birthday derr seronok sangat merayap
untuk instagram private jekk aku nak capai 120k
hahahaha dalam masa setahun :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!