♥ Elianto Best Tak ♥


Korang korang semua best tak eyeshadow elianto..??
aku tengok tutorial princess yanti macam best jek
lepas tu color pon macam besttt jekk

Aritu aku try lah color purple nice jugak
glitter glitter price pon agak murah berbanding etude house

Ingat nak try lah beli few 
kalau boleh kan nak beli dalam 10 or 12
amek just color-color yang best

Dalam kepala aku ingat nak beli color

1.pink / dark pink
2.purple / dark purple
3.blue
4.orange
5.green / dark green
6.brown

So maybe akan beli another dark and light
so kena sediakan jek lah duit untuk beli kan :p

Just nak try dah boring use eyeshadow palette dulu
so nak use new or fresh punya ker

Agak-agak 10 or 12 eyeshadow berapa ketol lah aku kena
keluarkan duit lolzzz

Aku saja nak try eyeshadow setiap brand
wahhh over ko ehhhhh

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Dear, please try them!! Sy suggest try yang matte! I think it''s around RM10+ tak ingat. Hehe. It may look powdery upon swatch, tapi bila guna, flawless + easy to blend. Yang glitter/shimmery best bila swatch, tapi kadang2 brush tak pick up. Maybe lagi senang guna jari. >o< My personal favourite is number 10 (Burlywood)~ ;D

Amoi Farah said...

ieyra: Semangat nie nak kumpul duit untuk beli hati terasa bosan plak dengan eyeshadow yang sedia ada hehehehe tq nanti nak try

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!