♥ My New Chair ♥

 

Alhamdulilah dapat jugak beli ^_^
nie lah kerusi yang aku nak beli kekonon boleh masuk bawah meja
so tak de lah nampak bilik over sangat 2 kerusi :p

Memandangkan aku ada meja computer so ianya dekat dengan
meja makeup so macam over sangat kedua-duanya nak kerusi besar
maksudnya untuk computer dah kerusi ada roda
then meja makeup kerusi yang boleh sandar
so better less lah

Beli nie masa ada GST gitukkk motipppp
frustnya color nie tinggal seketol jek
cett color lain berlambak-lambak ada grrrr
best jugak pakai rasa macam kemas jek meja makeup ^_^

So Insya Allah nie last kot dah tak akan bertukar lagik
aritu dah tukar meja now baru dapat beli kerusi khas
untuk makeup 

Ayyash suka ambil dan use tengok tv huhuhuhu
katanya kenapa tak nak belikan satu untuk dia ahakz
mana nak sumbat lagik sayang bilik kita limited jek space...

Kerusi baru suker sukerrrr....
simple jekkk ikutkan hati nak yang empokkkk
tapi malas arrrr :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!