♥ Mulakan Yang Baru ♥


Dulu tahun 2013 before kena denggi kan aku post sis bertunang
tapi cerita sedihnya ialah pertunangan itu terputus selepas raya
coz katanya tunang dia accident dan meninggal
pasal nak settle kan urusan nikah kahwin

Tak apa lah kisah dah lalu kan
yang pergi bukannya boleh kembali lagi
so kita yang masih hidup teruskan lah kehidupan ^_^

Masa berlalu pergi
sis telah pon temui penganti yang baru
beberapa minggu yang lepas sis bertunang lagi
tapi tak jemput orang just keluarga saja
bukan apa takut selepas dengan apa yang terjadi

Kira macam trauma lah kan
hope sis bahagia dengan si dia hingga ke akhir hayat
if dia curang siapppppp....!!!!

Aku cuma mampu doakan sis bahagia hingga ke akhir hayat
senang dah cepat-cepat kahwin lagi pon umur dah berapa kan

Moga cepat lah majlis perkahwinan sis tak sabar nak tunggu
by the way aku berharap sebelom perkahwinan sis berlangsung
semuanya akan kembali normal seperti biasa Amin

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!