♥ Amoi Farah Tertipuu ♥

 

Fine selama nie dok pung pang pung pang kata ikea bakal
di buka di Johor Bahru click article lama tahun 2012
fine fine fine sebarkan berita palsu 

Aku tak ada kerja pi lah message ikea kat facebook
kekonon nak tanya lah bila dia nak buka di johor bahru
sekali amek ko jawapannya tidak mempunyai rancangan
untuk buka...!!!!

See buka lah mata wahai rakyat Johor ikea tak mempunyai
rancangan pon nak buka di Johor selama nie kita di tipu
oleh si penipu yang dok sebarkan ikea akan buka di Johor T.T

Rasa macam nak pindah KL jekk 
ehh jap ikea kat Selangor or Kuala Lumpur...???
malas nak mencari kat pak cik google :p

Fine tak pe one day pasti aku akan merayap ke sana
memang lah kat singapore ada ikea tapi lecehnya
kat immigration johor akan di kenakan cukai grrr

Aku nak beli yang aku dok idam-idamkan tu
haishhh bila lah agaknya dapat beli kan T.T

So lepas nie kalau masih ada pung pang kata ikea buka
kat johor tak payah ler percaya unless kalau ikea war-warkan
"Ikea akan sampai di Johor Bahru" or "Ikea di buka di Johor Bahru"

Ada ura-ura kata tak mungkin di buka di johor pasal
dekat dengan singapore kan cisss tak adil
haishhhh aku bukan lah giler sangat kat ikea tu
cuma aku bekenan 2 benda jekkkkk
ehhh ada banyak benda bekenan tapi keadaan ruang bilik
tak cukup luas untuk sumbat :p

Kenapa lah dulu masa merayap pergi KL tak singgah ekk
sekarang kan dah menyesal huhuhuhuhu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!