♥ Inai Ku ♥

 

Sunday minggu lepas aku buat inai kat pasar borong
pergi pon dalam pukul 11 lebih gitukkk
lepas anugerah bintang popular habis baru ler pergi hikhikhik
aku buat satu tangan jek RM5

Buat untuk suka-suka je sebenarnya
walau ikutkan hati nak buat kedua-dua tangan tapi tu lah
takut habis muka Ayyash kena inai satu hal lagik

5/4/2015 sampai lah hari nie 12/4/2015
still ada lagik walau ada yang dah nak hilang ye lah dah
seminggu kan dah banyak kali kena air

Raya lepas aku buat seminggu jek dah hilang habis
masa buat nie inai punya lah pekat and lambat kering
bila jalan rasa macam meleleh plak inai huhuhuhu
aritu raya buat sekejap jek dah kering 
so maybe inai dia time raya tak sepekat nie or maybe
rezeki kali nie dapat pekat 

Tak pe lah aku suka ianya lama sikit kat tangan
daripada pakai sekejap then hilang
tapi cara nak hilangkan cepat ialah dengan scrub badan
sangat cepat hilang hikhikhik

Uwaaa rindunya nak pakai inai atas and bawah tangan
lepas tu siap dengan kaki sekali
plus kuku tangan kuku kaki wahhh macam kahwin plak
last buat kerja giler macam gituk tahun 2008 bulan 2
lepas dari tu dah tak buat lagik

One day aku nak buat lagik kerja giler itu
tapi tak pasti bila
tengok pada keadaan dan jugak bajet :p

Masa memula buat risau jugak kot-kot
kena GST ker tak pepasal dah semua benda kena GST
tempe kena...tossai kena sabo jek lah
lepas tu harga naik melambung-lambung
kicap botol besar dah RM10 padahal dulu baru RM5 lebih

Sejujurnya GST nie sangat-sangat terasa coz semuanya
serba mahal sedihkan..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!