♥ Seram: Puja Roh ♥


Tak ada pulak gambar yang sesuai tak pe lah ehhh
dah lama aku tak buat entry pasal cerita seram 
malas nak type huhuhu walau pon banyak story yang
ingin aku coretkan di dada blog cewahhh ayat skema giler

Okey ada seseorang nie bercerita 
kalau betol means betol lah kalau tipu means tipu lah
aku just nak share jek tanpa pengetahuan dirinya huhuhu
tak kan lah nak mintak izin pulakkk kannnnn

Aku tak amek taw kawasan mana and negeri mana
and kalau boleh benda tu 2 aku akan elakkan daripada
tulis berterang-terangan bukan apa tak nak orang
taw and siasat dan yang paling penting tak mo orang kecik hati

Dulu kawasan tu pernah terjadi kes perempuan kena bunuh
then tak lama selepas tu ada lah Hamba Allah 
aku tak taw dia islam atau bukan so beri lah nama A
senang nak bercerita kan

A nie pergi lah puja roh si mati untuk mintak number ekor
kali pertama berjaya kena first price lah agaknya
second time buat lagi sama jugak berjaya

Cuma kali ketiga si mati minta tolong sempurnakan
jasadnya atau kumpulkan balik tulang dia gituk lah
coz aku tak dengar jelas kan sipi-sipi gituk
then A tak berani coz dah tak taw kat mana 

Selepas tu mula lah kacau sana kacau sini
orang takut nak keluar malam apatah lagik
bila balik malam selepas kerja
scary kan

Kesudahannya aku tak pasti
tapi apa yang boleh aku simpulkan ianya kenapa lah
di puja roh orang yang mati di bunuh
dah lah terseksa coz di bunuh kan lepas tu puja memanggil
bila minta tolong sempurnakan jasad tak ada siapa taw
di mana and kat mana nak carik

Dah jadi satu gangguan
menyusahkan ramai pihak bila buat begini...

Ingatttt ambil number ekor tu berdosaaaa...... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!