♥ Ohhh Alex Linnmon ♥

 

Aku bekenan dengan meja nie tapi daripada ikea lah
Johor mana lah ada ikea haishhh mengidam benda yang
nun jauh di KL sungguh tak sesuaiiii

Sempoikan buat macam ginik
aku ingat yang atas tu aku nak letak mycube 2 ketol
wahhh confirm cun :p

Tapi itu lah mana mungkin dapat aku beli
pasal aku tak pasti sama ada muat or tak untuk letak
meja sekarang nie okey puas hati cuma tu lah kan
mengidam kan yang nie entah bila lah akan dapat

Laci-laci tu bagus boleh sumbat yang tak sepatutnya
letak atas meja jadi meja nampak bersih dan tersusun
taw lah meja aku without laci so cotton puff 
letak atas meja sikat cermin 2 ketol
so agak terlalu messy kalau aku tak bersihkan

Aku harap sangatttt aku ukuran meja nie sama
macam meja sekarang nie so aku boleh beli
berharap ikea bukak kat johor macam menunggu 
dapat kahwin dengan fahrin ahmad pasal
ianya tak mungkin akan menjadi kenyataannnnnnn

Penat dah asyik usha kat instagram jekkkk

Kalau lah ada ruang yang besar aku nak buy yang nie

 

Walau pon pada mulanya aku nak yang jenis malm
tapi tu just satu laci and nie kan banyak laci
so peluang untuk menambah makeup sentiasa akan ada
and tak risau kalau-kalau tak cukup space hikhikhikhik

Dan yang paling ku idamkan ialah musik wall lamp
nie hah

 

Dapat 4 or 6 ketol syok jugak terang sikit
al-maklum mata sekarang tak clear kalau tak pakai spek
serius idaman kalbu untuk meja makeup yang sebenarnya

Tapi itu lah tak taw bila semuanya akan jadi kenyataan
plus tak berani nak tebuk dinding untuk letak musik wall lamp nie
risau terkena wayar-wayar yang ada dalam dinding

Kenapa lahh ekk dulu masa renovate bilik
aku tak buat semua tu kan senang
now menyesal giler-giler lah
and ruang bilik pon limited so agak sukar lah
tak pe lah just cipta angan-angan saja......

Yang sedia ada nie pon dah mencukupi ^_^
belajar bersyukur dengan apa yang ada okey...!!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!