♥ Gambar Passport ♥

 

Sekarang nak ambil gambar passport pon kena GST sodehhhh
memandangkan nak kena pergi kursus haji kahwin so kena
sediakan gambar passport memandangkan sekarang nie semuanya
melalui computer so agak susah jugak nak explain kat kedai gambar

Aku ada satu gambar passport tapi tak menutup aurat lah
memandangkan kena kursus kahwin nie kena tutup aurat
so kena amek gambar baru lerrr

Saja tak nak tunjuk gambar even pakai tudung
muahahha muka kembang giler weyyyy
sungguh frusssttttt

Mahal dah sekarang amek gambar
include with GST RM16 adeyyyyy
last aku amek gambar passport tahun 2011
bayangkan berapa dekad aku tak amek gambar passport
fuhhhhh

Lagi pon sekarang passport pon use computer
yang kelakarnya kedai gambar tu blur bila cakap
nak amek gambar passport terpaksa explain gambar
untuk register kursus kahwin so tak kisah lah background
color apa janji settle amek gambar

Ayyash pon sama amek gambar so senang untuk
register sekolah baru 
dulu baru berapa ringgit ambil gambar
haishh kalau aku terrer buat sendiri confirm
aku akan buat plus effect camera 360 sekali taw :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!