♥ Mousse Foundation ♥

 

Dulu aku pernah post kan pasal nie kononnya pakai bila kena
panas habis luntur and cair kan 
disebabkan ustazah guna nie so aku kena belajar guna nie
so senang untuk aku makeupkan dia
rujuk entry ini

Pagi dia bagi taw so petang tu aku beli kat guardian giant
yang cekikkan darah ialah harga tulis RM34.90 bila bayar
RM44.90 bila tanya katanya tag tu harga untuk liquid foundation
sangattt menyesal beli taw aku beli kat watson or cari tempat lain

Aku gigih google cari info pasal mousse foundation
siap tengok kat youtube lagik koo
then aku jumpa salah satu blog katanya pakai dengan sponge
basah akan nampak lagik flawless hurmmmmmm

Try jugak pakai dengan sponge basah not bad hasilnya
then try jugak dengan tangan tak berapa nak best
kalau kulit muka kering akan nampak bila apply
so aku rumuskan kalau kulit muka kering kena apply moisturizer
or primer

2 kali pakai so aku buat kesimpulan
aku akan pakai nie untuk main makeup
dah try pergi jalan pakai lepas tu kena touch up balik
dengan bb cream pasal tu lah muka kering

Masih tak berani keluar pakai tengok sama ada luntur or not
tapi satu hari nanti aku nak try jugak sebab ramai kata bestt
aku nie takut-takut berani gitukkk lahhh
but better try lah tengok hasilnya

Lepas tu kan aku tergedik bercita-cita nak beli foundation
sephora or makeup forever lolzzz
yang sedia ada pon tak habis pakai lagik nak beli lagik
maybe aku kena pakai lagik and lagik
cari cara yang best tapi aku lebih suka pakai guna
sponge basah syokk cuma tu lah setiap kali pakai
aku kena basuh sponge T.T 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!