♥ 11.11.11 ♥


*Lawo seyy wedding card nie sumber dari unkel google*

Okey kenapa tetiba ada wedding card sapa plak yang kahwin ek...???
okey lah my classmate Afini nikah hari ini tak pasti siang or malam majlis
sandingan esoknya sorry friend aku tak boleh nak hadir hari bahagia kau
aku tengah sakit nie nak kuar rumah memang tak berani tadi setakat kuar
pergi KFC ajek kepala aku dah pusing so sorry sangat-sangat tak boleh nak
attend wedding kau...aku doakan semoga kau berbahagia bersama pasangan
sehingga ke akhir hayat cinta dari zaman sekolah hingga ke pelamin so sweet
tak apa lah nanti ada masa aku jumpa kau ehh so sorry sangat-sangat aku
memang tak boleh nak attend wedding kau badan aku totally weak rasa nak
baring ajek kesan ubat ke atas tubuh aku.....!!!!
kepada Fini dan pasangan tahniah semoga perkahwinan kamu berdua hingga ke
akhir hayat so lepas fini giliran siapa plak yek...???
okey lah mau golek-golek dah tak larat rasa macam mau pengsan saja......!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!