♥ Aktiviti Raya ♥


Punya lah malas pagi tadi nak bangun pagi-pagi rasa macam sayang jek nak
tinggalkan bantal bucuk taw sob sob sob tapi apa kan daya dah namanya
raya pssst masa hari raya aidilfitri malas plak i mau update blog wekk :p
lepas breakfast semua masing-masing bawak anak pergi ke surau untuk
melihat upacara penyembelihan aku tak pergi coz tengah cuti-cuti
yelah kan masuk sampai surau so tak selesa lar kan so duduk umah main-main
dengan ochee the gediks mentel huwawawa then semua dah balik hahhaha
nie baru nak story kenapa ada gambar timmy my nephew fanatic timmy time
tu sebab bapak-bapak dorang bawak my nephew pergi surau untuk tengok timmy
si kamben shahqir gegarkan pagar tak kasi mereka-mereka sembelih timmy
wawawa si yayaz plak nak tengok bila bawak dekat takut plak miahahhaha apa daaa
lepas dah tu semua melepak depan tv tegok siaran ulangan maharaja lawak mega
sambil bergelak gelak bagai my nephew dua-dua sleep pada mulanya nak pergi
rumah mak (my aunty) sebab nak tengok bapak ( my aunty husband) sebab aritu
operation so tak sempat nak tengok nie yang baru pi tengok balik pon dah kol 8 pg
ari nie tak masuk singapore esok jek baru masuk tu pon aku tak ikut tempat tak
cukup :p tak kesah lah janji nenek tahu aku cium dia dari jauh can what...!!!
so esok harus balas dendam tidur sepuas-puas dan sebuas-buasnya miahahhaha
apa pasal tak de cerita best ek...??? bosang seyyy...!!!
ehh pagi tadi kol 1 lebih aku dok type bermacam-macam story use blogpress
sekali haprak tak dipublish stress beb aku dah ler dengan kat buku lali bengkak
sakit berdenyut rasa macam arghhh tak tahu lah nak dikata apa mencik...!!!
bila try test test boleh plak over kan dah macam apa aku type sekali tak boleh
lempang kang sekali demam 10 hari sabo sabo sabo...!!!!
okey lah aku mau potong lagu babam dari tadi dah bising tanya so better buat sebab....!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!