♥ Seram: Sorok Lagi ♥


Ari nie nak story pasal apa yang dah jadik kat rumah bebaru nie masa kejadian
hari friday ceritanya berkenaan gambar diatas....!!!
semuanya bermula waktu malam Umairah datang macam bese lah dia nie jenis
kalau hisap pacifier suka letak merata-rata asal boleh campak memang akan campak
sampaikan kekadang hilang ada tu terselit bawah bantal lah terselit kat selimut lah
selalunya jumpa boleh plak pada hari kejadian tak jumpa langsung mum siap tanya
mana umairah campak pacifier then umairah kata kat sofa putih so mum dengan ika
nie carik punya carik tak ada serata rumah mencarik tak ada jugak sampaikan masing
masing buntu apa kena carik celah-celah sofa putih tak jumpa carik kat bawah tak jumpa
so carik tak jumpa malas lah nak carik so kol 10 lebih umairah pon balik rumah aku plak
tukar card astro nak tengok maharaja lawak mega kat depan so siap amek bantal semua
aku baring kat sofa putih tu langsung tak rasa ada pacifier and kat celah celah tu pon tak
de esok pagi tu mum bangun jek tengok jumpa kat sofa putih elok ajek diletaknya
so mum terus buang mum call abg jan bagi taw apa yang terjadi then abg jan kata malam
tadi umairah mengigau melalak-lalak macam masa dia baby pelikkan sepatutnya apa 
kena mengenakan tapi aku rasa lah kan "cucu benda tu" kot ye lah dulu "anak benda tu" 
buat huru hara now "cucu benda tu" plak kot entah lah dah macam-macam orang dipanggil
untuk menghalau tapi itu ler hanya bertahan few month lepas tu ada balik bila panggil
orang yang sama tak jalan entah lah sampai bila pon tak taw dulu "mereka" kata rumah
yang family aku duduk tu tempat mereka so mereka halau family aku apa daa "mereka"
yang menumpang lepas tu banyak cekadak pulak tu now minyak kapak mum dah tak
hilang kalau tak asal beli hilang berapa banyak "mereka" amek hampeh...!!!
kekadang kan hidung aku selalu bau macam rokok tak kira lah dalam rumah luar rumah
pelik jugak apa kena bau rokok sapa yang hisap rokok dalam rumah sampaikan 2 kali
aku bau contohnya kalau lalu nak ke dapo so masa lalu tu jek bau rokok tempat lain tak
bau dahh punya lah busuk bau rokok tu entah lah dihantar ke atau memang dah ada
aku sendiri pon tak berapa nak pasti cuma itu lah berharap agar semuanya kembali
normal leceh yang jadi mangsa budak-budak kecik sorokkan barang duit kekadang
aku yang selalu nampak grr ohh ya rasanya macam aritu kan dikata sudah tutup tapi
aku tak rasa ditutup sebab kekadang terlepas jugak nampak...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!