♥ Handphoneku Kekasihku ♥


Semalam saja ajek aku tidur bilik sis selalunya kalau tidur memang iphone ku
always disebelah tak kira lah kanan or kiri tapi memang akan sentiasa disebelah
so semalam malas lah nak amek iphone kat bilik ingat boleh lah lena sekali
tak boleh uwwaaaa sabo ajek lah mentang-mentang dulus i kata iphone i tu ler
kakasih i now tidur nak kena ada iphone kat sebelah sebabnya ialah bila mum kejut
bangun pagi mesti tengok jam kol berapa miahahahha....!!!
tapi bila siang hari kalau kat rumah tak de plak 24jam melekat dengan phone
besenya aku duduk bilik lain phone kat bilik tak pon aku merayap phone tak bawak
ye lah kalau always 24 hour tak ke rimas haishhh tak akan punya lah...!!!
tekak nie tetiba rasa macam mau makan cake red velvet tu lagik halamak...!!!
tak pe petang nie nak kena pergi Jusco amek seluar pak tam so nanti pergi lah beli
lepas tu nak carik birthday present untuk shahqir no more toys lah lepas nie
dah pergi school so better carik something berkenaan school hurmmm
tadi hantar si ochee mandi baunya alahaiii busyuk then masa hantar tu pekerja
kat situ kata alahaiii cutenya ochee dalam kereta jek ochee dah bising-bising
maybe dia tanya nak pergi mana kot maybe lah so tadi dah tanya perfume apa
yang mereka pakaikan masa lepas mandikan ochee so tadi dah tengok semua
harus kena beli ochee nie wangsi bertahan cuma 3 hari ajek lepas tu busyukkkk
lepas ni dah boleh sambung bermain dengan ochee kalau tidak habis jari jemari
aku kena kuku ochee sampai terbelah kulit sakit memang sakit abis nak buat macam
mana ochee ligat so lepas nie zassss kuku ochee sekali tadi kak mai kata ochee
tak boleh mandi lepas tu inject tunggu esok or lusa nanti akan demam sedikit rasa warm2
gituk aduhaiii macam baby seyyy lepas inject demam....!!! kalau nak main-main dengan
ochee tak boleh nak lama coz ochee nak kejab ajek lepas tu nak masuk kandang minum
air laju-laju padahal main cikit duduk melepak ajek lebih ochee ochee lepas tu aku kena
change baju kalau tak habis hidung mengenyam-genyam coz bulu ochee...!!!
apa lah nasib hidung nie tidak membenarkan aku chium-chium ochee lelama....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!