♥ Layan Mood ♥


Hari nie mood layan lagu lama-lama lagu time aku masih lagik kekanak ribena
hurmm actually kan aku belom belikan present birthday shahqir memandangkan
friday nie birthday si kenit alamak haiiii tak menyempat-yempat nak pergi tengok
lah macam mana ingat nak pergi kejap hari nie sebab esok malam memang tak boleh
coz aku tengah menerai henna alahaiii macam mana ek nak buat tak kan friday tu jugak
nak pergi memandangkan friday nanti memang aku kerja grrr any idea huh...???
tu lah asyik tangguh menangguh ajek kerja so bila dah last minit blank tak tahu nak
bikin apa hehehe tak aper try malam nie ajak mum temankan pon okey jugak kan
tak pon cakap dengan sis lambat cikit bikin henna pergi belikan present dak kenit...
nari terasa seperti ada agak kebosanan sedikit terasa seperti blank tak tahu nak bikin apa
serius tadi tengok movie klip 3GP ke 3G entah giler ahhhh tetiba rasa apa ke boring
punya cerita tu pon aku banyak skip skip cehhh dengan upload semua bideo-bideo
seperti itu pon boleh kaya raya jutawan dari buat kerja tak berpaedah tu baik jual online
accessories iphone ka galaxy apa tu ker perghhh betapa kayanya i means yang jual
accessories phone seyes memang boleh kaya lah ye lah majoriti rakyat semuanya akan
buat apa saja agar phone masing-masing nampak chantek sama lah macam aku
entah dah berapa ribu aku mengeluarkan duit hanya untuk case iphone gedik aku saja
nie pon mentang-mentang tengah ada duit terasa nak mengatalkan tangan untuk beli
case iphone miahahahaha bawak-bawak rilex ler...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!