♥ Kunyah-Kunyah Time ♥


Jommm ramai-ramai kita berkunyah-kunyah miahahahhahaha
nie lah tadi kol 4 lebih aku turun pergi ke 7E sekali hah hamek beli tak hagak-hagak
tak boleh nak kurus ler jawabnya asal makan keropok ajek uhuk...!!
tapi memang time macam gini mulut nie macam nak kunyah-kunyah saja
tak boleh nak duduk diam hahahhahahha....!!!
sambil buat kerja sambil layan mulut bestt oooo tapi tak boleh nak selalu karang
makin tembam ler pipi aku nie bestkan view aku nampak tangga silap hari bulan
aku hias tangga dengan vunga-vunga fengsan karang orang tersilap nie opis ke rumah
muahaha tak de maknanya vunga-vunga konon cehhh meja aku nie berselerak dengan
kertas malas nak kemas nanti berselerak balik dah tak payah nak kemas kasi cantik-cantik
buruk-buruk jek janji hati gombira lepak lah naik turun tangga aritu tak sangat nie mesti
kegemukkan melanda raya aritu makan terlebih sangat ngeh ngeh ngeh ok diet start balik
*psssst nanti baju tawen tak muat* nak pergi toilet lah tapi macam tak selesa lah plak
tahan ajek lah sampai balik kira-kira lagik 2 jam dah nak balik ohhh tahan tapi air masuk
bergelen-gelen sure aweks kat 7E tu hengat aku minum air kotak sebanyak 4 kotak
cehhh no no no no one only lagik 3 pesanan penaja yek tak larat nak minum air banyak-banyak
karang kekembungan air pulak huwawawa pooooooooyyyyyyyooooooooossssssssss
dah ler makin merepek saja aku nie mau merayap kat fesbok kutuk sis miahahahaha...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!