♥ Hotlink Sewel Ke ♥


Mencik mencik arghhhh hempuk jugak karang arghhhhhhhh *mood geram*
aku tak taw lah kenapa dengan hotlink nie sewel tahap ke berapa pon tak pasti
tengok lah secara tetiba "No Service" padahal ada lagik balance rm44 gituk
entah apa masalahnya pon tak tahu lah yang peliknya orang boleh call mana aku
taw aritu aku mintak didi misscall aku saja nak tengok ada bunyi terpaksa aku
off kan iphone lepas tu restart balik untuk dapatkan balik "My Maxis"
nie tadi mum tanya apa pasal mum call aku tak jawab aku pon hah mana de bunyi
lepas tu hati aku dah berkata nie mesti kena lagik macam aritu sekali bukak
yes kena lagik dah tak tahu lah macam mana nak buat sis kata maybe sim aku kotor
nanti balik aku lap-lap kasi polish arghhhh stress seyyy entah apa masalahnya pon
aku tak tahu lah saja nak bikin aku hangin satu badan karang aku tukar ke celcom
baru tahu any idea macam mana nak settlekan ini problem pening kepala tengok
masalah nie ada jugak tadi terfikir buatnya something emergency macam mana
mereka nak call aku urmmm tak boleh jadik nie bererti kalau aku kat luar rumah
kejap kejap kena check iphone takut jadik macam kat atas tu naya weyyyy
tak pon nanti balik aku bukak pe masalah sim card aku kalau tak okey ingat nak
pergi maxis centre tanya apa kena mana taw dorang bagi jawapan apa punca or
dorang tukarkan sim card aku padahal tak sampai bertahun-tahun pon sim card aku
over jek lebih ke iphone nak kena ditukar ke iphone 4s :P adeyyyyyy hampehhhhh....!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!