♥ Mutiara Sejuk ♥


*Sumber unkel google*

 Aku suka memanggil hujan tu ibarat macam mutiara means mutiara turun sebabnya
entah bila tengok tiap titisan hujan yang turun terasa seperti mendamaikan boleh
menghayalkan dan dalam masa yang sama kalau de masalah terasa seperti hilang :p
sekarang nie tengah hujan lebat tapi tidak ler terlalu lebat mujur tak ada guruh takut
lelagi kat atas terasa seyy bergegar-gegar gituk and bila hujan ajek cukup lah tenet
bikin masalah terlalu lalu lambat loading sakit betol hati sampai kan sementara tunggu
nak balik main game ajek huhuhu...!!!! abis nak buat macam mana stress and sakit hati
nanti aku mintak sekelilingnya password tenet ekkk kalau problem ajek can use other
tenet nanti lah bila aku free aku berbuat demikian lepas tu walau pon tnet slow i can
use other tenet dengan senyum selebar-lebarnya weeeeeee....!!!!
gantuk lah tidur pon best jugak kan kan kan...!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!