♥ Ohh Feeling ♥



Lagu ini adalah sangat-sangat sedih boleh meleleh-leleh air mata :(
terutama bagi mum ye lah bila dengar lagu nie mum ingat kat nenek bila dah
ingat laju saja air mata mum mengalir sampaikan aku yang melihat turut
mengalirkan air mata sebak sedih karang aku melalak itu dah over namanya
lagi nak raya aku tahu hati mum sebak sedangkan dengar takbir raya aritu pon
mum dah mengalirkan air mata nie lagi raya aidiladha lagi kat radio warna
suka bukak lagu-lagu raya lagi sedih mum rasa ye lah dengan keadaan nenek
macam gituk nie aku type nie pon mata aku dah rasa macam nak nanes jugak
tapi aku tahu mum kuat tak sanggup nak lihat mum mengalirkan air mata
bila teringat kat nenek...!!!
lelagi raya nie tak tengok nenek macam tahun-tahun lepas tak pergi ke mana-mana
duduk ajek rumah sis plak kena kerja urmmm entah lah lagik sebak mum dengar
takbir kan kan lagu nie memang kill perasaan lah cepat saja perasaan happy bertukar
sedih selepas dengar so tak boleh nak dengar lama-lama sebelum air mata mengalir
semalam aku dengar lagu nie lah tetiba ehhh bila masa radio warna start keluarkan
lagu raya then mum kata dah lama aku jek tak perasan 


tak apa lah esok dorang start masak kalau tak nak tolong boleh tak...???
esok aku kerja lor balik tengah hari agenda-agenda ingin melarikkan diri dari
kena tolong masak arghhhh bab masak memasak nie yang lomah nie tak pe nanti
laling i hari-hari i kasi beliau makan maggie *mampusss ayat tak agak-agak*
tak tak tak sebenarnya ada agenda lain iaitu nak merayap pergi jusco seketika
nak cuci-cuci mata lagi best dapat tengok wayang sekali tapi apa kan daya mana
boleh kalau angkut anak-anak tak dapat feel mau tengok wayang deyyy
sis nak cari brupp bruuupp ( pacifier) untuk yayaz si kenit request nak yang ada
mok (frog) okey lah nanti beli bruup bruupp dengan botol banyak-banyak ehhh
itu kalau stok habis jugak tak tahu lah nak kata apa kuikuikui
botol susu tak habis lah yang banyak habis tu hah bruup bruup bila tak nak dibaling
itu ajek kerja si kenit mengamuk pon baling jugak pendek kata semua dibaling
karang aku beli yang lawo-lawo lepas deco-deco cikit jadikan keychain hahaha
macam dedulu aku buat mesti yayaz dengan shahqir stress silap hari bulan hilang
carik-carik budak berdua dah masukkan dalam mulut secara bergilir
fengsan sekejap tapi tak apa best boleh dengki budak berdua itu hahahha tunggu
budak-budak kenit akan ku buli korang sampai korang stress wait and see kenit-kenit..

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!