♥ Suplement ♥


Punya lah susah nak snap gambar aksen lebih asal nak snap ajek palingkan muka
memang nak kena meow sekor nie nasib baik sekor kalau berpuluh-puluh perangai
macam ginik alahaiii stress aku...!!!!!
tapi itu ler nie ler yang penawar untuk dibawak main dibawak manja-manja
tak aper lah ek ochee hanya kamu sekor ajek boleh lah kalau berpuluh-puluh
tak larat aku nak handle si ochee nie makan Alhamdulilah semangat tidur pon sama
nak-nak kalau hujan satu hari tengok lah terbongkang tidur sedap ajek bila panggil
bangun siap mengeliat tapi itu ler makan okey tidur okey semua serba okey tapi
badan tak kembang-kembang aku tengok meow orang lain dah masuk 5 month
badan dah gebus dah kembang kembang tapi si ochee nie aduhaiii makan banyak
tapi badan tak kembang kembang stress betol so masa wednesday amek yayaz
dengan shahqir so pergi kedai pet kat permas jaya untuk tanya so try kasi yang ini



berbentuk cecair just letak kat finger then nanti meow akan jilat-jilat
color macam caramel masa bebaru kasi ochee punya lah suka jilat sampai
nak berkali-kali jilat kekadang bila ada sisa-sisa letak kat tepi mulut laju ajek
jilat-jilat tepi mulut so baru try tak tahu lah macam mana kesannya pada si ochee
sekarang nie bila petang or malam taw jek time-time untuk jilat suplement nie
nasib baik senang nak kasi kalau susah kena bukak luas-luas mulut agaknya
sebab saja ajek nak kasi si ochee obesiti suka tengok kucing obesiti chomey
rasa macam nak peluk-peluk ajek si ochee nie kalau kat laman rumah mesti
bila kuar akan menyorok tapi kalau kat dalam bukan main suka main lari-lari
sampai tergelincir sebab main dah lama tak hantar ochee mandi last aritu bulan
9 ke dah lupa lah so now kuku dah panjang telinga dah kotor bau punya lah bacin
nak chium pon tak syok nanti lah busy ajek aku dengan sis aku nie tengah sakit so
sis plak kerja nak hantar inject pon belom hantar-hantar lagik aduhaiii bila lah free
untuk buat semua itu....???? cian ochee aku hengat nak kasi zasssss lah nanti dah
besar mana nak carik betina untuk si ochee setakat sekor boleh lah jaga karang
berekor-ekor alahaiiii tak termampu seyyy....
abg jan kata tengok ochee dah makin membesar tapi apa pasal aku rasa ochee nie
kecik ajek nak tunggu macam wazi bila lah ek huhuhu sekarang nie bulus ochee dah
change ke orange sama macam wazi dulu masa baby semua grey langsung tak ada orange
tak pe lah color grey + orange entah macam mana hasilnya ek nak snap picture susah
lah ochee tak friend dengan camera sebab tu payah nak dapat gambar ochee yang okey
okey lah mau fokus tengok AIM 16 nak carik lagu apa yang baru or apa-apa untuk
dimasukkan dalam iPod nano ku....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!