♥ Memalukan Diri ♥

Sampai bila kah kau dah sedar diri...???menyemak lah kau nie pi sana sini
asyik rayu simpati ajek dulu masa bersama kau tak reti nak hargai sebab kau rasa
diri kau tu terlalu sempurna but bila dah tak bersama kau sebuk mengacau
pergi mampus lah kau menyemak ajek sendiri ingat lah kan dah tak ada apa-apa
ikatan so apa lagik kau dah dapat apa yang kau nak so apa lagik konon kata insap
cehhh insap tahap najis babesss lah kau nie bila lah ekk kau nak kena balasan sampai
kau dah tak boleh nak berkata-kata paling penting lah kau tak boleh nak tuntut apa-apa
sampaikan pihak Hakim kata pergi mampus lah kau bitch....!!!!!
ari nie super duper kemarahan dan rasa memang nak maki ajek si bitch tu tapi mum
sabarkan aku semuanya berpunca diri sendiri now carik back up aku doakan si bitch
nie hilang nyawa *kejam kan sebenarnya si bitch nie lagik kejam dan tak ada
peri kemanusian langsung giler kurang ajar makbapak tak mengajar anak*
belagak jangan cakap lah sampaikan orang sekeliling dia pon menyampah apatah lagik
keluarga aku tak apa bitch ada adik lelaki aku harap wife adik lelaki si bitch nie berperagai
sama macam si bitch malah lagik teruk aku nak family bitch nie rasa apa yang family aku
rasa dah lama aku pendam perasaan dulu aku memang nyaris-nyaris nak lempang ajek
si bitch suami sakit tak nak jaga sebuk balik rumah mak dia yang sama bitch macam dia
bodoh anak sendiri tak reti nak jaga now see lah perangai anak kau yang malu siapa
keluarga kau jugak kan sekarang ne boleh lah kau salahkan abang aku tak pe Allah tu 
adil tengok lah ntah esok ke lusa tersebarlah perangai anak kau yang sebenarnya so
amacam bitch dulu kata tak kesah jadi janda now apa pasal macam anjing merayu-rayu..?
dulu aku boleh lah diam jadik baik-baik now sorry yek masanya untuk aku bersikap lebih
kurang ajar sebab dengan orang kurang ajar tak boleh nak cakap elok-elok kena cakap
kurang ajar jugak kalau cakap baik-baik ibarat menuang air ke daun keladi...!!!
sudah lah bitch kau jangan nak tagih simpati kat fesbok lah apa sal nanti ada jantan nak
kutip kau balik ke...?? ada ke jantan yang nak kutip kau balik ye lah belakang suami pon
berani main kayu tiga kasi duit kat jantan lain lepas tu nak beli susu anak pon tak de duit
so bitch lah kau nie tak pe kita tengok kay permainan apa lepas nie kau bikin....!!!!
sana sini kau fitnah buat reka cerita sungguh bitch...!!!! pergi mampus lah kau Bitch

*maaf bahasa kasar sebab dah tak boleh nak control perasaan marah akan si betina jalang itu*
kalau tak suka jangan baca...!!!! 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!