♥ Macaroons ♥


Arghhhh kasi mood meleleh-lelehkan air liur huwawawawa
seyes dah lama aku mencari makanan ini aritu pergi KL 2 kali tapi tak menyempat
mencarik padahal sebelum tu dah bergoogle mencarik tapi apa kan daya tak sempat
so batalkan ajek niat padahal niat nak pergi KLCC nak beli cupcake nak pergi
Pavilion nak carikk macaroons tak pe tak pe semalam dah dapat auwww chakkkk....!!!!
tapi semalam stok tak banyak tinggal tu ajek menyampah seyyy tapi tak pe lah
atleast dapat jugak merasa dah lama mengidam giler nak makan nasib baik belom
kahwin and pregnant kalau tak mesti anak aku air liuh meleleh-leleh :p


See kecik kecik comey ajek semalam beli kat Jusco TC tapi atleast dapat jugak merasa
yayaz makan dengan buat muka kiut harus ku geget itu budak kenit...
lepas nie habis ler menggila makan ini aritu aku dapat link kat blog ada orang jual
macaroons nie kat pasir gudang tapi aku tak pasti rasanya macam mana okey ke
tak sedap ke tak tahu tengok gambar besar-besar jugak kecik-kecik tak best lah sekali
masuk mulut ajek kalau sedang-sedang best lah jugak ye lah boleh geget lama-lama
aku yakin pasti nak buat susah sangat-sangat kalau silap pasti ada rasa telur biar rasa
manis gula daripada rasa telur yukssssss bila lah kat JB nie nak ada kedai khas untuk
jual means dalam kuantiti banyak sama macam kedai big apple donut ker nie tidak
kat mana-mana dah berlambak-lambak jual tapi kat JB nie aduhaiii menyakitkan hati btol
lah buat hantaran pon cantek jugak kan kan kan Light Pink + Light Brown Gold
perghhh mesti chantek sangat-sangat kan kan kan...!!! Pap berangan ajek kerja
sebenarnya aku tengah tak de kerja nie boring rabak tak tahu nak buat apa itu yang rajin
kan diri pergi mencari macaroons dijadikan sebagai bahan hantaran...!!
lepas tu semalam siap paksa-paksa mum untuk try muahahahhaa tapikan semalam
aku terlebih makan arr nak tahu before makan macroons aku ader la makan ini



Red Velvet cake kat Starbucks actuallykan aku tak pernah beli cake kat starbucks
selalunya aku beli air vanilla blended itu saja so tengok terus terasa nak beli nasib
baik sedap kalau tak menangis lah nak menghabiskan...!!!
ohhh tenet kenapa hari ini bikin masalah lemb sangat loading...????
haishhh susah lah nak diet macam gini asyik makan and makan and makan saja....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!