♥ Bila Cuti ♥


Hari nie cuti kat Johor yippyyy syok tapi esok dah start kerja balik huhuhu
bila lah nak cuti seminggu ek...??? melampau seyyy...!!!
semalam aku masuk kerja tapi kol 11 pagi dah balik coz badan aku tak sehat
kebetulan masa hari sabtu tu badan aku terasa panas so malas lah nak mandi air panas
ingat nak mandi air sejuk untuk legakan dan mengilangkan badan panas sekali amek
sepanjang dalam toilet aku asyik bersin-bersin ajek sampaikan aku sendiri pelik apa kes
dengan hidung aku nie asyik bikin hal ajek sebab kebetulan ari jumaat tu hidung aku
dah mula buat perangai *haishh hidung-hidung* makin teruk bila hari ahad aku pon
sampai rasa nak pengsan ajek hidung aku memang block terus so malam nak tidur tu
makan ler ubat peliknya ari isnin tu langsung tak okey malah makin teruk siap ada batuk
lagik sampai kat opis tengok pc makin pening kepala aku sampaikan mata semua berair
disebabkan dah tak tahan apa lagik aku pon baliknya lepas dah amek bebudak balik
sekolah lepas dah kenyangkan perut semua aku makan ubat selsema 2 bijik (padahal kena
amek 1 bijik abis ari ahad makan 1 bijik tak hilang-hilang makin teruk adalah)
lepas ajek dah makan 2 bijik kepala aku kenoneng pusing memang rasa macam nak
pengsan then yayaz dah sleep angkat yayaz bawak masuk bilik aku and aku pon tidur
sebelah yayaz syok ajek tidur bangun ajek tidur taraaa selsema aku dah okey tapi batuk
sampai sekarang tak okey-okey lagik aduhaiiii masalah betol lah nak try lah makan ubat
batuk 2 sudu mana taw lepas tu dah okey weeee.... nie yayaz tak de pergi rumah mak dia
nanti petang baru yayaz balik ohhh rindu sama baby bulat hurmmm.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!